2013年10月4日 星期五

NOTD si prima mea experienta cu folia pt unghii By irihoneysland


 
Aceasta este manichiura mea de astazi, rosu clasic. Insa vruiam sa va arat prima mea experienta cu folia transferabila , modelul de pe inelar. Dupa cum observati nu am avut indemanarea de a reusi transferul pe unghie 100% , dar voi reincerca pentru a gasi solutia optima.
 
Folia este de la KKCenterHK, modelul este Flower sea si o gasiti la pretul de 7.69$. Cu ea se pot realiza foarte multe modele haioase pentur vara. Dar destul cu vorbaria, voi reveni cu alte modele cat de curand posibil.

Voi a-ti folosit folie pana acum? V-ar tenta sa incercati?


Cu drag,

Irihoney

Thank you, irihoneysland
Check out irihoneysland blog
http://irihoneysland.blogspot.ro/2013/06/notd-si-prima-mea-experienta-cu-folia.html

沒有留言:

張貼留言