2013年10月3日 星期四

PROMO - SZEGECSEK A KKCENTERHK-TÓL By lakkfan


DSCF3802

Már jó ideje, hogy megkaptam ezeket az édes kis kör szegecseket tesztelésre a KKCenterHk-tól, de még csak most jutottam el oda, hogy kipróbáltam, hogy mutatnak élesben. Mindenképpen valami vidám, és színes, és csillogó valamire vágytam, így némiképp visszafogottabb színeket válogattam össze. Majd a Moyra 04-es csillámos lakkommal lekentem mind. Ebben a Moyrában ici pici aranyló csillámok vannak, amik jól passzolnak az arany színű szegecsekhez.

DSCF3799
DSCF3800
DSCF3801
DSCF3803

Színek tekintetében talán a két hüvelykujj lett a két kakukktojás, mivel szín erősségében picit elütnek a többi pasztelles, világos árnyalattól. De amikor felkentem az arany csillámos Moyrát, és megláttam milyen jól áll ennek a régi, koszos kávészínű essence lakknak, nem tudtam lemosni. Odavagyok ezekért a kis szegecsekért, nem tudom miért vártam eddig vele. Jó érzés a kis mancsomra tekinteni, kicsit olyan futurisztikus néha.
Ha szeretnétek Ti is ilyen kis 2mm-es szegecseket, akkor megrendelhetitek ITT a KKCenterHk-tól!
A köröm szegecseket tesztelésre kaptam, de ez a véleményem nem befolyásolta.


Thank you, lakkfan
Check out lakkfan blog
http://lakkfan.blogspot.hu/2013/07/promo-szegecsek-kkcenterhk-tol.html

沒有留言:

張貼留言