2013年10月4日 星期五

Review: Gene false ES - KKCenterHK By bydee-make-up

 Hello ladies,

    In urma cu doua saptamani am ridicat de le posta vamala un nou set de gene false primit de la KKCenterHK.
    De aceasta data am ales niste gene cu un aspect putin mai dramatic, dar care nu este dus la extrem ci doar in coltul extern. V-am bagat in ceata, nu-i asa?
    Mi-am dorit niste gene care sa evidentieze mai mult zona externa a ochiului, partea interioara avand un aspect natural.
   Genele false ES mi s-au parut potrivite asa ca le-am comandat.
    Un set contine 10 perechi de gene false, atent si elegant ambalate.





In cazul in care doriti sa comandati acest produs trebuie sa va achizitionati in prealabil si un adeziv deoarece cutia contine doar genele.
Genele sunt aplicate pe o banda transparenta, flexibila si mie mi s-au potrivit perfect. Nu am taiat decat surplusul din banda transparenta care ar fi fost vizibil si le-am aplicat foarte usor.
Indepartarea lor este la fel de usoara, cu ajutorul unui disc demachiant apasat pentru cateva secunde pe suprafata pleoapei.
Pot fi refolosite daca le indepartati si curatati cu grija.

O mica demonstratie:




Pot fi achizitionate de aici la un pret de 19.28 $.

In concluzie, ma declar multumita de noile membre ale colectiei mele de gene false si imi place sa la folosesc intr-o multitudine de tipuri de machiaje.
In cazul in care doriti sa comandati produse de pe KKCenterHK 
puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii folosind codul bydee-make-up.

Ce parere aveti despre aceste gene? Va tenteaza? Le-ati purta?


Kiss Kiss Dee

Thank you, bydee-make-up
Check out bydee-make-up blog
http://bydee-make-up.blogspot.ro/2013/06/review-gene-false-es-kk-center-hk.html

沒有留言:

張貼留言