2013年10月17日 星期四

Review: KKCenterHK Water Decals Paisley By abyukina

 Hello, Hello!
Astazi am sa va vorbesc despre noile water decals primite spre testare din parteaKKCenterHK.
Modelul ales de mine este unul colorat, pe care am dorit sa il incerc mereu pe unghii, cel tip Paisley (poate ma ajutati cu traducerea ca nu am idee cum s-ar traduce).
Denumirea oficiala (si kilometrica :D) este Pretty Flirtatious Blue Purple Cool Color Paisley Flower, dar le puteti gasi mai rapid folosind codul [NNAIL-WDSYW071].

Acestea vin pe un cartonas imparti in 16 chenare. Modelele sunt diferite si unele sunt imprimate foarte aproape de chenarele negre, chiar terminandu-se brusc.

 Acestea sunt protejate de o folie transparenta.
Mod de aplicare:

  • se indeparteaza folia transparenta de deasupra;
  • de decupeaza modelul dorit;
  • de scufunda in apa si se lasa aproximativ 1 minut;
  • se scoate din apa si cu degetul se indeparteaza modelul de pe suprafata cartonului alb;
  • se aplica pe unghia dorita si se tamponeaza usor cu un servetel (pentru a indeparta surplusul de apa si a facilita cat mai bine aderenta pe unghie).

 Se poate folosi si penseta la manuirea modelului in apa, dar eu m-am descurcat destul de greu cu ea. Daca aveti dexteritate usureaza munca .

Decuparea se face relativ usor, trebuie sa aveti mare grija la marginea neagra, sa o decupati complet.
Eu am ratat la mustata acest lucru si se poate vedea pe unghia inelarului.
Trebuiesc scufundate in apa bine, timp de cel putin 1 minut.
Ulterior aplicarea se face usor si mi-a placut ca pana nu am tamponat cu servetelul nu s-a lipit foarte bine de unghie asta permitandu-mi sa ajustez asezarea modelului pe unghie.

Dupa cum vedeti, dimensiunile sunt diferite de la foarte mici la mari, insa nu exagerate.

Pentru o rezistenta mai buna recomand aplicarea unui top coat (eu am folosit tratamentul essence studio nails - review AICI).
Sunt foarte multumita de modelul ales, imi place ca sunt multe si iti ajung pentru cel putin 5 manichiuri, asa ca te tin mult sau le poti imparti cu prietenele.

In manichiura prezentata am folosit ca baza Essence 110 modern romance:
Acest model de water decals poate fi gasit pe site-ul kkcenterhk.com sectiunea Nail Water Decals , subcategoria Flowers.


Site-ul ofera o multitudine de optiune in ceea ce priveste water decals sau a oricaror decoratiuni pentru unghii.
Daca doriti sa plasati o comanda puteti folosi codul ABY si beneficiati de o reducere de 10% din valoarea comenzii.
Ati folosit vreodata water decals? Ce modele preferati sau ati prefera sa incercati?

See U Soon!

Thank you, abyukina
Check out abyukina blog
http://abyukina.blogspot.hk/2013/09/review-kkcenterhk-water-decals-paisley.html

沒有留言:

張貼留言