2013年10月23日 星期三

Sesja nr 1. By kasiq-make-up

 Hej, od jakiegoś czasu udało mi się nawiązać współpracę ze świetnym fotografem, na którego stronę Was serdecznie zapraszam >KLIK<, jej fb >KLIK< i profil na max models >KLIK<.  
Meg specjalizuje się w portretach i sesjach kobiecych, więc kobiety i dziewczyny, które się do niej zgłaszają są po prostu tymi zdjęciami zachwycone, ja oczywiście również:D

Kilkanaście sesji udało nam się razem zrobić, oczywiście Meg odwala większą część roboty, ja tylko się staram uwydatnić urodę modelek:) Ostatnio udało nam się współpracować z Martyną, która zaczyna swoją drogę w kierunku modelingu, tak więc jak kiedyś, ktoś, gdzieś to my byłyśmy pierwsze;)

Mam nadzieję, że z przyjemnością będziecie oglądać zdjęcia z naszych sesji, bo chcę od czasu do czasu Wam je pokazać. Zapraszam!:)









Mam nadzieję, że się podobają:)

Co do makijażu to jak widać zrobiłam dwa, jeden jasny, drugi ciemniejszy.
Na ostatnich zdjęciach w tym ciemniejszym makijażu dokleiłam Martynie sztuczne rzęsy, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem KKCenterHk.
Są to połówki rzęs (możecie je znaleźć tutaj >KLIK<), które wyglądają bardzo naturalnie na rzęsach zagęszczając je i otwierając oko. Wykonane są perfekcyjnie, dokleja się je ekspresowo i, moim zdaniem, świetnie wyglądają na oku. Z czystym sercem mogę je polecić nawet do noszenia na co dzień:)
A tak wyglądają w pudełku: 



Thank you, kasiq-make-up
Check out kasiq-make-up blog
http://kasiq-make-up.blogspot.hk/2013/10/sesja-nr-1.html

沒有留言:

張貼留言