2013年10月3日 星期四

Szalony letni makijaż i rzęsy KKCenterHK Diamond By makeupmilomania


Jakis czas temu w ramach współpracy z KKCenterHK otrzymałam do recenzji kilka par rzęs :)
Dzis prezentuje Wam rzęsy ES Diamond Black HandMade Lashes- 1 [ES-Diamond-1] 

Oto link do rzęs: http://www.kkcenterhk.com/p5410/ES-Diamond-Black-HandMade-Lashes-1/product_info.html

 Rzęsy znajduja się opakowaniach przeźroczystych, z widocznym znakiem ES, na każdym opakowaniu jest tez nazwa rzęs. Rzęsy są robione ręcznie. Otrzymałam 1 parę rzęs papierowych, 1 żyłkowych i 10szt "Połówek" naturalnych. O reszcie napisze później i pochwale sie napewno :)

Dzis te smieszne "spinacze"-będą w roli głównej :)
 Rzęsy są zrobione z tak jakby "kosmetycznej żyłki" są bardzo elastyczne, wyginaja się bez problemu, nie są sztywne.
 Kształtem przypominaja jakby pentelki, "spinacze" :) płatki kwiatka-jak kto woli :) wyobraźnia nie zna granic więc i ja znalazłam dla nich zastosowanie w "szalonym letnim makijażu" :)
Czemu szalonym? bo zupełnie nie wyjściowym ale utrzymanym w rozświtlonej letniej kolorystyce :)
 W zestawie z rzęsami nie ma kleju ale dla mnie to nie jest żaden problem gdyż i tak używam swojego ulubionego Duo :)
Przyklejenie rzęs nie jest żadnym problemem, odbywa sie na takiej samej zasadzie jak klejenie innych rzęs w pasku.
Rzęsy te napewno nie nadaja się do noszenia na codzień ani na imprezy wieczorowe. Raczej widze je w sesjach zdjęciowych, zabawie makijażem i na własne potrzeby stylizacyjne.
Jak dla mnie efekt jest bardzo delikatny, nie daje spojrzeniu wyrazistości, jedynie jak sie przyjrzymy widzimy te wystające "płatki".
Dodatkowo trzeba było domalować kreske eyelinerem gdyż było widać granicę między rzęsami a powieką.
A czy Wam sie spodobają ?-ocenie sami :)
***
Oto mój letni "szalony" makijaż z rzęsami od KKCenterHK:



Do makijazu użyłam:
Podkład Max Factor 109
Puder Astor Skin Match 201 Sand
Cieni metalicznych Pierre Rene( 5 kolorów)- w razie pytań podam numerki :)
Eyeliner Astor
Kredka brwi Astor Brown
Kredka czarna Kajal Astor
Tusz do rzęs Pierre Rene Lash Creator Maskara
Róż Inglot AMC 58
Pomadki Inglot Color Play 96, 97, 100
***
Dobrej nocki kochane :*
Niebawem pokażę Wam kolejne rzęsy od KKCenterHK :)
Muszę znaleźć pomysł na te "papierowe" :)


Thank you, makeupmilomania
Check out makeupmilomania blog
http://makeupmilomania.blogspot.hk/2013/06/szalony-letni-makijaz-i-rzesy.html

沒有留言:

張貼留言