2013年10月21日 星期一

VEŠTAČKE TREPAVICE – KKCENTERHK By bambysbeautylab


Već izvesno vreme želim da napišem post o ovim predobrim trepavicama!!
Dugo sam  želela da kupim veštačke trepavice, koje su poredjane u nizu, da mozete sami da ih seckate i da se igrate svaki dan sa njima. Pri tome, da su mekane i što prirodnije.
Došla sam slučajno na sajt OVAJ , ,gde možete kupiti razne kozmetičke stvari pa i izmedju ostalog ove divne trepavice.
ZA mene najbitije, jeste to da izgledaju što prirodnije i da mogu se koristiti više puta. Ove su lagane, na tankom tankom koncu “tkane” da ih prosto ne osetis na očima. Samim tim se lako nanose, malo lepka, pinceta isečete koliko želite dužinu i samo zalepite.
Ovde sam za manje od 15 dollara uzela ceo paket, za donje i gornje trepavice.
trepavice
dadafaMozete tačno videti kako su lagane, kao perca, gušći i redji deo, ma fantastične su za te pare! Čak mogu ih porediti bez problema sa MAC-ovim koje sam probala pre par godina.
Ja i drugarica smo ih koristili na Foto Shootingu na plaži, i oči su nam baš došle do izražaja!
foto shooting
očitrepavice2Jako prirodno deluju, još sam ja koristila Ardel crni lepak, koji možete naći u Beo Cosmetics i stvarno su super stajale.

vestacke trepavic
terepviceočid
Već se razmišljam da kupim još, samo neke druge vrste. Mada s obzirom da ću i ove jako dugo koristiti jer nisu jedne od onih što nosite i odmah bacite, već možete mnogo  puta da ih upotrebljavate.
Možete ih poručiti na njihovom sajtu, stižu u koverti za Srbiju, bez problema ikakvih.
Šta vi mislite o veštačkim trepavicama i imate li iskustva sa njima?
Bamby


Thank you, bambysbeautylab
Check out bambysbeautylab blog
http://bambysbeautylab.com/2013/vestacke-trepavice-kkcenterhk/

沒有留言:

張貼留言