2013年10月17日 星期四

Weselne zdobienie :) By anitakulikowska89


Witajcie,
Pewnie wiele z Was czytało na moim fanpage'u, że w miniony weekend wybrałam się na wesele.
Dziś pragnę Wam pokazać jakie mani przygotowałam na tą okazję.
 
 
Na samym wstępie długo nie miałam żadnego pomysłu co zrobić na moich paznokciach?
Jako że moja kreacja była czarno-biała, od ramion do biustu była w zeberkę (moja ulubiona w ubraniach) a cały dół aż nad kolano był czarny pomyślałam:
"hmmm... paznokcie czarno-białe?"
To by było za dużo tej czerni i bieli bo same buty i torebkę też miałam w tym kolorze...
Nagle wpadłam na pomysł:
"Mam miętowy zegarek, srebrną biżuterię kulek Swarovskiego....Ok już wiem będzie miętowy kolorek. Ale co do tego zrobić, jakie zdobienie?"
 
Po dłuższych przemyśleniach i lekkiej inspiracji pomyślałam, że zrobię gradient, który już kiedyś chciałam wykonać.
O samym ombre w tych kolorach przypomniała mi Złota Pigmejka (klik!)
Ostatnio też dostałam płytki stempelkowe  od KKcenterHk
Więc połączyłam to w całośćJ
A o to co mi wyszło…..




 
Do mani użyłam:
Lakierów I love Hean nr 832,834
Gąbeczkę do makijażu od Donegal
Lakier GR nr98
Stempelki KKcenterHk
Lakier Dor nr0


 
 
 
O samych stempelkach pisałam już TUTAJ!
a jeśli chodzi o lakiery to również możecie poczytać o nich Tu-------> klik!

 Oczywiście na moich stópkach też stworzyłam coś podobnego :)


 
 
 
 
 
Płytkę do stempelków nr M70 możecie kupić oczywiście tutaj:
 
 
The stamping plate number M70 can buy here:
 
 
Mam nadzieję, że również i Wam spodobało się to delikatne zdobienie:)
Dzięki drobinkom brokatowym GR wszystko wyszło magicznie i nadało całości uroku osobistego :)
Ja jestem zadowolona ze zdobienia :)
I zdecydowanie bardziej różyczka tu pasowała niż inny kwiat, który chciałam zrobić w pierwszej myśli :)
 
Na sam koniec pragnę Wam przypomnieć jeszcze o moim pierwszym skromnym rozdaniu:
 
 
A więcej o nim możecie poczytać TUTAJ!
 
Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie wziąć w nim udział :)
 
Kończę dziś tą dzisiejszą notkę i żegnam się z Wami :)
 
Do usłyszenia
 


Thank you, anitakulikowska89
Check out anitakulikowska89 blog
http://anitakulikowska89.blogspot.hk/2013/09/weselne-zdobienie.html

沒有留言:

張貼留言