2013年10月18日 星期五

Zipper nails, czyli naklejki wodne od kkcenterhk By kasiatheweak

 Niedawno otrzymałam kolejną przesyłkę w ramach współpracy z kkcenterhk. Wybrałam sobie naklejki wodne, ponieważ bardzo mnie ciekawiły, a jeszcze nigdy takich nie miałam.



Myślę, że większość z Was wie, jak należy je nakładać, ale pokrótce opiszę ten proces.

Należy przygotować sobie nożyczki, naczynie z ciepłą wodą, wacik, pęsetę oraz top coat, no i oczywiście naklejki. W moim przypadku również lakier kolorowy, ponieważ dodałam mały akcent.





1. Wycinamy naklejkę, zdejmujemy z niej folię i wkładamy naklejkę do naszego naczynka z wodą.







2. Trzymamy naklejkę w wodzie około 20 sekund.





3. Wyjmujemy naklejkę pęsetą, po czym ściągamy ją opuszkiem z kartonika i przenosimy na odpowiedni paznokieć. Póki naklejka jest mokra, można ją przesuwać po paznokciu i odpowiednio ułożyć. 

4. Osuszamy naklejkę, dociskając ją wacikiem do paznokcia.





Tak wygląda naklejka od razu po naklejeniu, jak widać widoczna jest jej struktura, dlatego należy użyć top coatu.


5. Malujemy paznokieć top coatem (lub domalowujemy akcenty i dopiero jak wyschną malujemy top coatem).




Tak wygląda gotowy paznokieć z naklejką. Ja zamalowałam miejsce gdzie suwak jest rozpięty Flormarem 431 (użyłam do tego wykałaczki i robiłam to wieczorem przy złym świetle, dlatego jest trochę nierówno).
A jako lakier bazowy mam Golden Rose Paris 130 z poprzedniego posta. 







Musze przyznać, że "zabawa" z wodnymi naklejkami jest naprawdę fajna! Muszę sobie koniecznie zamówić więcej takich naklejek. Jest to szybki sposób na urozmaicenie naszego manicure'u.
Teraz zużyłam tylko jedną naklejkę, bo po prostu było mi ich szkoda. :D Poczekam, aż zacznie się rok akademicki i dopiero sobie zrobię takie zdobienie z naklejką na każdym paznokciu, żeby inni mogli podziwiać. ;p

A jak Wam się podoba takie zdobienie? Lubicie wodne naklejki? A może jeszcze się takimi nie "bawiłyście"?

Thank you, kasiatheweak
Check out kasiatheweak blog
http://kasiatheweak.blogspot.hk/2013/09/zipper-nails-czyli-naklejki-wodne-od.html

沒有留言:

張貼留言