2013年11月6日 星期三

Feather manicure By konadnails


Hi,
Today I'll show you my new black and white manicure. I started with two coats of Flormar -M01 (white) and then I added Flormar #399 (black) on the tips, using a sponge.  On my thumb and ring finger I applied some feather water decals from KKCenterhk. You can find them here on their website. If you order anything from them this year, don't forget to use 'KONADNAILS' cuppon code for a 10% discount.

Buna, 
Astazi va voi arata noua mea manichiura alb-negru. Am inceput prin a aplica doua straturi de Flormar -M01 (alb), iar apoi am aplicat  Flormar #399 (negru) pe varfuri, folosind un burete. Pe unghia degetului mare si pe cea a inelarului am aplicat niste water decals in forma de pene pe care le am de pe KKCenterhk. Le puteti gasi aici pe site-ul lor. Daca o sa comandati ceva de la ei anul acesta, nu uitati sa folositi codul 'KONADNAILS' pentru o reducere de 10%.

On the rest of the nails, I applied a coat of Golden Rose -Impression #12. I finished with clear top coat on all nails. What do you think?

Pe restul unghiilor, am aplicat un strat de Golden Rose -Impression #12. Am terminat cu un top cpat transparent. Ce parere aveti?

Nu uitati ca puteti achizitiona ojele Golden Rose si online, de pe Cosmania.ro. Daca va inregistrati acum, beneficiati de o reducere de 10% la prima comanda. Urmariti si pagina de facebook Golden Rose Romania pentru a afla toate noutatile.
 


Thank you, konadnails
Check out konadnails blog
http://konadnails.blogspot.ro/2013/10/feather-manicure.html

沒有留言:

張貼留言