2013年11月15日 星期五

Gold cats By andrakat


Numele de ,,scenă”, Kat, care se pronunţă la fel cu cat, nu este întâmplător. Sunt o mare iubitoare de pisici, deşi cred că e puţin zis. Toate pisicuţele să vină la mine! Sunt tristă că nu am acasă una. Am avut 3 până acum, dar… n-au fost cuminţi deloc şi a trebuit să renunţ la ele. Din fericire, sunt multe pe stradă şi pot avea grijă de toate. Hihi.
Tema manichiurii de astăzi este reprezentată prin pisicuţe. Şi pentru că cei de la KKcenterHK au fost drăguţi cu mine, mi-au trimis o folie de water decals superbă! Am folosit o ojă China Glaze şi Nicole by O.P.I.

Image
Image
Unghiuţele mele :
Image
Image
Image
Image
Aş vrea să am o scuză pentru mâzgâliturile de pe marginea unghiilor, dar nu am. Cred că uşor, uşor, chiorăsc :) Eu nu am văzut nimic până acum. Sper însă că v-au plăcut pisicuţele mele.


Thank you, andrakat
Check out andrakat blog
http://andrakat.wordpress.com/2013/10/29/gold-cats/

沒有留言:

張貼留言