2013年11月12日 星期二

It's all about blue By o-fata-simpla

 Today I have returned to my only love, blue....I am sick of these autumn colors, browns, reds, goldens...so I decided to go for all blue. I have a nail polish from Gabrini that is a great blue, my favorite shade when I want a more darker one. Recently I bought my first Kleancolor nail polishes from a blog sale and I couldn't wait to use this blue one, in reality it is even more beautiful.

Astazi m-am intors la dragostea mea, albastru...m-am saturat de nuantele de toamna, maronii, rosii, aurii...asa ca am decis sa merg pe albastru. Am o oja de la Gabrini care este un albastru superb, nuanta mea preferata pentru atunci cand vreau nuante inchise. Recent am cumparat prima mea oja Kleancolor de la un blog sale si abia asteptam sa o folosesc, in realitate este chiar mai frumoasa.


 
 If you seen my post on facebook, then you know that I just received some goodies for testing from KkCenterhk and one of them was a stamping plate. I just couldn't wait to use it, because I saw that they are really easy to use, find a tutorial here.

Daca ati vazut postul meu pe facebook, atunci stiti ca am primit niste bunatati de la Kkcenterhk pentru testare si una din ele era o placuta de stampilat. Nu mai aveam rabdare, trebuia sa o testez, deoarece am vazut ca sunt chiar usor de folosit, gasiti tutorial aici.
 The product is N.NAIL Dot Check Stripe Leopard China Flag Soft, or you can search it using the code NNAIL-SPPNA05, and it is a soft stamping plate, you do not need anything beside it, with 6 different designs for french. For today's manicure I used a regular black nail polish and the design with dots. You have a discount of 15% on Kkcenterhk using the code o-fata-simplaevent15off .

Produsul este N.NAIL Dot Check Stripe Leopard China Flag Soft sau puteti sa dati search pe site folosind codul NNAIL-SPPNA05,  si este o placuta de stampilat moale, nu ai nevoie de nimic altceva, cu 6 modele diferite pentru french. Pentru manichiura de azi am folosit o oja neagra normala si modelul cu buline.Aveti un discount de 15% pe  Kkcenterhk folosind codul
 o-fata-simplaevent15off .

  

 The stripes I used are from a set I have from a Romanian online store and I love that I have all the colors I could have wished for.

Benzile sunt de pe Depozituldefrumusete, de unde am un set cu toate culorile pe care mi le-as dori.

What do you think about my manicure? Or about this kind of stamping plates?

Ce parere aveti despre manichiura mea? Sau despre aceste tipuri de stampile?

All the best,
Anca

Thank you, o-fata-simpla
Check out o-fata-simpla blog
http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/10/its-all-about-blue.html

沒有留言:

張貼留言