2013年11月22日 星期五

KKCenterHK, Jojo Make Up, Color Riche JOJO J-620-07 MAKIJAŻ By kosmetykibeztajemnic

 Jojo Make Up to kolejny kosmetyk, który można kupić w KKCenterHK
Jest to paletka która zawiera w sobie cienie do powiek oraz cienie do brwi.
Wybrałam ten akurat zestaw ponieważ totalnie zauroczył mnie kolor pomarańczowy.
Zanim jednak do niego dobrnę, kwestie techniczne.





Paletka zapakowana jest w estetyczny, matowy kartonik, sama również w połowie
jest matowa, daje się odczuć, że mat jest na czasie :) Całość cieni waży 12 g.
Przy jej użyciu można wykonać cały makijaż oka, a także pokusić się w chwili szaleństwa
także o usta, co też możecie oglądać na załączonych obrazkach.



Golden Dust

Metaliczny cień w kolorze złota, choć na palcu na to nie wygląda, na powiece,
szczególnie w towarzystwie pomarańczu, przybiera złote odcienie. Jest bardzo miękki,
dobrze się nakłada, tak samo dobrze rozciera. Idealny do wewnętrznego kącika oka.



Galaxy

Trochę pokręcona nazwa, bo galaktyka kojarzy mi się bardziej z niebieskim, ale OK., dam szansę
wyobraźni i kolor pomarańczowy wplotę gdzieś w te zimne, odległe przestrzenie. Metaliczny cień
jest najbardziej napigmentowanym cieniem z całej tej gromadki. Uwielbiam go. Jest miękki,
świetnie się nakłada, rewelacyjnie rozciera. Idealny na tą porę roku.

 Golden Bronze

Kolejny metaliczny cień wpadający w jakieś rude, zgnite tony. W makijażu użyłam go wyłącznie
na dolną powiekę. Tak samo miękki jak poprzednie  i dający się łatwo rozcierać.




Champagne Quartz

Generalnie jest to duet do brwi. Zagadką dla mnie pozostanie niebieski mini brokacik w obu
cieniach, choć być może pomyśleli, że zechcę je użyć jako cieni do powiek, to ok., Na brwiach
mam powieszane oba cienie, ponieważ jasny jest za jasny a czarny za ciemny. Razem jednak
wydaje mi się, tworzą udany zespół. Oczywiście użyłam ich także w kąciku zewnętrznym.
Cienie są suche, twarde, nie nabierają się zbyt łatwo na pędzelek. 




Czym malujemy?
Oczywiście metaliczne cienie nakładamy pacynką. Potem lekko można rozetrzeć pędzlem,
następnie znów akcentujemy pacynką. W ten sposób powstał ten makijaż.

Pędzelek do brwi jest strasznie ostry ale za to dobrze wyczesuje  niesforne włoski.


Podsumowując, cienie nie są może najwyższych lotów, ale też nie są złe, 
całkiem przyzwoity poziom. I ten pomarańcz… mam ochotę na więcej pomarańczy…



Pojemność 12 g w cenie 8,04 $ dostępne na KKCenterHK (KLIK)









Thank you, kosmetykibeztajemnic
Check out kosmetykibeztajemnic blog
http://www.kosmetykibeztajemnic.pl/2013/11/kkcenterhk-jojo-make-up-color-riche.html

沒有留言:

張貼留言