2013年11月1日 星期五

KKCenterHK, MeiZi Black Line Gold Glitter Eyeline Sticker, naklejki zamiast eyelinera By kosmetykibeztajemnic


Lubimy ułatwienia? Generalnie tak, ale czy ułatwienie zawsze jest aby na pewno łatwiejsze?
Z tym już bywa różnie.Dobrym przykładem będą naklejki zamiast tradycyjnej kreski namalowanej
eyelinerem. Wiele kobiet narzeka, że nie potrafi zrobić prostej kreski, albo wystarczająco ostrej.


Oto mamy proste (z pozoru) rozwiązane. NAKLEJKI. Cała masa wzorów dostępnych na KKCenterHK (klik).
Innowacyjne rozwiązania interesują mnie bardzo, tak więc kreseczki znalazły się u mnie.
W opakowaniu mamy 4 pary, do jednorazowego użytku.



 Bez zbędnego gadania przejdźmy do działania. 
TRWAŁOŚĆ mnie zaskoczyła, dobrze naklejone trzymają się do zdjęcia. 
Ośmieliłam się nawet wyjść w nich do miejsc publicznych. Co prawda z tyłu głowy świeciła mi się lampka,
irytująca nieco, przypominająca, że to jednak naklejki, i w każdej chwili może im się odwidzieć siedzenia
na wskazanym przeze mnie miejscu. Oczywiście nic takiego nie wystąpiło, ale natrętna myśl uprzykrzała 
spacer po sklepach. Obowiązkowo w KAŻDEJ witrynie sprawdzałam, czy oko wygląda normalnie :D
Wyglądało…




KSZTAŁT. Tutaj prawdziwie ułańska fantazja może ogarnąć na jakie oko miały by pasować te naklejki.
Instrukcja jednak głosi, że można je docinać, ale to już wyższa szkoła jazdy, dałam spokój.
Próbowałam wykrzesać z tego co się da, jak wyszło, widzicie na zdjęciach.


APLIKACJA jest prosta, na czystą skórę nakładamy naklejkę i dociskamy. To wszystko.
Nie są idealnie dopasowane do mojego kształtu oka, ale nie przejmowałam się tym zbytnio.
Wszystkie braki uzupełniłam zwykły, czarnym eyelinerem. Całość jako tako wyglądała.
Nie jest to gadżet do którego zapałałam wielką miłością, nie mniej fajnie było zobaczyć co to takiego.
To ułatwienie jest tylko pozorne. Polecam jednak nauczyć się operować pędzelkiem lub pisakiem ;)


Pakiet w cenie 3,24 $ dostępne na KKCenterHK (klik)
 



I zdjęcie z NORMALNEJ ODLEGŁOŚCI :)


Thank you, kosmetykibeztajemnic
Check out kosmetykibeztajemnic blog
http://www.kosmetykibeztajemnic.pl/2013/10/kkcenterhk-meizi-black-line-gold.html

沒有留言:

張貼留言