2013年11月4日 星期一

KKcenterHk - water decals - Freedom By b-for-beautiful-nails

 Nie wiem jak Wy, ale ja ostatnio stałam się oddaną fanką wodnych naklejek. Co by złego nie powiedzieć to nie da się nie kochać tego wynalazku. Zwykle staram się wybierać wzory, których nie jestem w stanie namalować sama (tak, jest ich sporo...).

Do takich wzorów należą te, które znalazły się w moim komplecie wodnych naklejek od KKcenterHk :) Coś pięknego! To 5 różnych wzorów, każdy tak naprawdę z innej parafii jak to się mówi, ale jednocześnie świetnie do siebie pasują.

Taki zestaw zawiera 20 sztuk wodnych naklejek. Znajdziecie tutaj pięć różnych wzorów w dwóch wielkościach i dwóch 'stronach' (lustrzane odbicia). Najbardziej urokliwa z tego wszystkiego jest klateczka z ptaszkiem ^^ Stąd też wziął mi się pomysł na nazwę dla tego posta 'Freedom' :) Oprócz tego maki wyglądają obłędnie w tym wszystkim, bo się mega się wyróżniają. Najmniej podobają mi się chyba te osty i piórkopodobne cosie.

Zestaw możecie znaleźć w sklepie KKcenterHk >tutaj< w cenie 5,75$. Cena może się wydać dosyć spora bo to trochę ponad 16zł za 20 sztuk naklejek, ale myślę, że są tego warte :)

Do zdobienia z udziałem naklejek użyłam trzech lakierów firmy Diadem: F-28 (biały), 15 (czarny) i 80(czerwony). Doszłam do wniosku, że naklejki tak bardzo przykuwają uwagę, że będę się trzymać tych kolorów, które już mają czyli właśnie połączenia bieli, czerni i czerwieni (jak o tym myślę to przypomina mi się reklama firmy meblowej Black Red White hahaha ^^).

Jeśli chodzi o same naklejki to pracowało mi się z nimi bardzo dobrze. Po przygodzie z podobnymi naklejkami nabrałam już trochę doświadczenia i wprawy i nie sprawiły mi żadnych problemów. Raz dwa i były na moich pazurkach :)

Bałam się, że duże klatki i maki mogą być ZA DUŻE na moje pazurki, ale okazały się być w sam raz! Dodatkowo bardzo się cieszę z tego, że naklejki idealnie wpasowały się w kształt moich paznokci i nigdzie mi nie odstawały, idealnie przykleiły się do płytki.

Haha, tak, męczę Was zdjęciami, bo niezłą sesję udało mi się zrobić i ciężko było mi wybrać jedno zdjęcie dlatego... dałam wszystkie ^^ A teraz zapraszam już na zdjęcia zdobienia z użyciem wodnych naklejek firmyKKcenterHk :)

Nie wiem co jest w tym ostatnim zdjęciu, ale tak się w nim zakochałam, że pojęcia nie macie. To jest dziwne bo zwykle tego nie robię, ale wrzuciłam sobie nawet to zdjęcie na tapetę... nie wiem co się ze mną stało ^^

Co myślicie o tym naklejkowym mixie? :) Starałam się, żeby nie było tego za dużo, bo nie lubię jak zdobienie jest nadmiernie przeładowane.

Po noszeniu tych paznokci pół dnia stwierdziłam, że można by coś jednak jeszcze pokombinować :) Do całości na czarnym i czerwonym paznokciu dodałam odpowiednio czarny i czerwony piasek :)
Użyłam dwóch miniaturowych piasków OPI Emotions (czarny, Mariah Carey Holiday 2013) i OPI Magazine Cover Mouse (czerwony, Couture de Minnie 2013). Oto efekt :)
Którą wersję wolicie? :)

Naklejeczki możecie dostać >tutaj< , a dodatkowo jeśli macie ochotę to możecie skorzystać z kodu rabatowegoBforBeautifulNails na 10% zniżki w sklepie KKcenterHk :) Zapraszam do zakupów ^^


Buziaki!


Thank you, b-for-beautiful-nails
Check out b-for-beautiful-nails blog
http://b-for-beautiful-nails.blogspot.hk/2013/10/kkcenterhk-water-decals-freedom.html

沒有留言:

張貼留言