2013年11月27日 星期三

Minnie & Mickey Mouse By byzvezdana


Jako volim Diznijeve crtaće i sve njihove likove, a ova dva posebno.
Kada su mi stigle četkice sa sajta KKCenterHK odmah sam morala da ih isprobam.
Videla sam na netu simpatičan manikir i probala sam da ga nacrtam na svojim noktima.

 U pakovanju ima 15 četkica i sve su različite. Nisam stigla sve da isprobam ali one koje jesam zaista su dobre. U set su ubacili i tačkalicu a ono što, po mom mišljenju, nedostaje ovom setu je još jedna tačkalica ali deblja. Sviđaju mi se sedefaste drškice. Preporučuju da se ne koristi aceton prilikom čišćenja četkica, već tečni sapun ili kupku.
Sve u svemu, ovo je jedan sasvim ok set koji može lepo da posluži.
Četkice možete naručiti OVDE



KKCenterHK šalje proizvode i u Srbiju. Ukoliko želite da naručite nešto sa ovog sajta možete iskoristiti kupon od 10% popusta, samo ukucajte ShootingStar 
Kupon možete iskoristiti do 31. Januara 2014


A evo šta sam crtala.
Kažite mi kako vam se dopada i da li biste na blogu voleli da gledate i nail art?


Mickey <3







Minnie <3







Thank you, byzvezdana
Check out byzvezdana blog
http://byzvezdana.blogspot.hk/2013/10/minnie-mickey-mouse.html

沒有留言:

張貼留言