2013年11月4日 星期一

Recenzja wybranych pędzli Hakuro oraz sztucznych rzęs Kkcenterhk+ coś dla WasBy makeupeye


MOJA OPINIA
    Gdy dotarły w końcu do mnie te rzęsy- oczywiście ucieszyłam się :) Nie mam wielkiego doświadczenia ze sztucznymi rzęsami, można powiedzieć, że nie mam żadnego. Jakoś nigdy nie byłam przekonana, bo ogólnie swoje rzęsy mam dość długie- wystarcza mi tylko dobry, pogrubiający tusz do ich podkreślenia. Niekiedy jest to też moją zmorą, ponieważ rzęsy odbijają mi się pod samymi brwiami i jak tego w porę nie zobaczę, wyglądam co najmniej śmiesznie. Na razie nie znalazłam żadnego sposobu na "nie odbijanie" się rzęs czy kreski na powiece. Może Wy coś doradzicie?
    Wracając do tematu: Jak wiadomo, czasami jest taki dzień, że rzęsy nie wiadomo czemu kleją się do siebie i wcale fajnie to nie wygląda. Ostatnio miałam taki dzień i właśnie wtedy postanowiłam wypróbować sztuczne rzęsy firmy KKcenterhk. No i cóż.... na pierwszy rzut oka wyglądają one dość sztucznie, jednak jak się je nałoży efekt jest naturalny (!). Są miękkie i nie mają tego sztucznego połysku. Zrobiłam dla Was zdjęcia "przed" ich nałożeniem i "po". I... powiem Wam, że efekt końcowy jest całkiem całkiem. Oczy wyraźnie powiększone, wyraziste i wydaje mi się, że rzęsy optycznie uniosły moją opadającą powiekę. Jeśli chodzi o aplikację, miałam trochę problemów, ale do dlatego, że miałam zwykły, tani klej. Muszę zaopatrzyć się w klej DUO, bo słyszałam, że jest dobry. Jedna para starczy na wiele razy, ponieważ po odklejeniu wogóle się nie odkształciły ani nic innego, złego się z nimi nie stało.  
    Na razie nie jestem przyzwyczajona do noszenia sztucznych rzęs, dlatego jak dla mnie trochę śmiesznie w nich wyglądałam, ale może z czasem, przy częstszym ich noszeniu, przekonam się do nich :) 

Minusy:
- to chyba jedynie dostępność 

Widziałam, że niektórzy uważają za minus to, że nie ma dołączonego do nich kleju. Jednak ja uważam, że każdy może mieć jakiś swój klej, który jest już sprawdzony, a to, że dodaliby jakiś bubel w niczym by nie pomogło. 
Ocena: 9/10

A oto zdjęcia PRZED i PO.






I COŚ DLA WAS....
A mianowicie....
Kupując w sklepie KKcenterHK otrzymacie zniżkę 10% na Wasze zakupy,
korzystając z kodu  MAKEUPEYE
Kod ważny jest do 31. stycznia 2014r.


Pozdrawiam :)



Thank you, makeupeye
Check out makeupeye blog
http://makeupeye.blogspot.hk/2013/09/recenzja-wybranych-pedzli-hakuro-oraz.html

沒有留言:

張貼留言