2013年12月9日 星期一

Review gene false KK Center HK By adelinnasworld

 Buna seara dragile mele!

Ce mai faceti voi?

  Eu am fost ocupata in ultimul timp. Cursuri, sala, toate s-au aglomerat si nu am mai avut ragaz sa scriu pe blog. Recenzia acestor gene false o am programata de mult timp, dar abia acum s-a ivit ocazia sa o scriu.

  Consider ca genele false pot sa fie prieten sau dusman, depinde ce alegi sa porti. Niciodata nu am putut suferi genele false exagerat de mari purtate la machiajele de seara, sau mai rau, ziua, la scoala sau la serviciu. genele false sunt menite sa infrumuseteze un machiaj, sa corecteze forma  ochiului, sa impresioneze in mod placut si sa ofere mai multa incredere in sine celei care le poarta. Din pacate foarte putine fete inteleg acest lucru. Chiar si atunci cand caut gene pentru clientele mele, si nu pentru uz personal, le testez intai pe mine. Vreau sa vad daca sunt flexibile, usoare, daca rezista si daca sunt de calitate.

De la KKCenterHK am ales un set de gene de lungime medie, facute manual, potrivite mai multor tipuri de ochi si adaptabile mai multor machiaje.
Modelul ales de mine, ES-A852, il gasiti chiar AICI.

Genele sunt foarte delicate, prinse pe un fir ce pare textil, astfel au o flexibilitate mare.

Ce mi-a placut? 

- flexibilitatea benzii genelor ( se aplica usor din prima datorita acestui fapt )
- firele sunt aplicate cu multa grija, aspectul final fiind natural.
- sunt suficient de dese cat sa incadreze ochiul fara a parea artificiale
- pretul foarte mic pentru un set compus din 10 perechi
- sunt foarte usoare, nu creeaza disconfort la purtare 

Ce nu mi-a placut? 

Nu am gasit nimic sa nu imi placa.

Cum aplic genele?

Cu ajutorul pensetei le desprind usor de pe suport, le masor pentru a se potrivi ochiului meu, apoile tai la dimensiunea potrivita.
Dupa ce am urmat acesti pasi, aplic un strat subtire de lipici si astept 30-45 de secunde pentru a ajunge la consistenta potrivita aplicarii genelor.
Aplic apoi cu usurinta genele si fixez atent cu penseta de-a lungul pleoapei. Gata!

O sa va arat si poze cu genele gata aplicate. Am ales sa nu port niciun fel de machiaj pentru a va da seama exact cum arata aceste gene. Machiajul poate schimba foarte mult perceptia asupra unui model de gene.
Aici am adaugat mascara
  

Daca va place acest model, sau daca vreti sa vedeti si alte modele la fel de frumoase, intrati pe site-ulKKCenterHK. Aveti si un cupon de reducere de 10%, folosind codul adelinnasworld .

Voi folositi gene false? Va pup!

Thank you, adelinnasworld
Check out adelinnasworld blog
http://adelinnasworld.blogspot.ro/2013/11/review-gene-false-kk-center.html

沒有留言:

張貼留言