2013年12月30日 星期一

Zebrowy look :P by the-price-of-beauty90

Cześć, kolejny post o sztucznych rzęsach od KKCenterhk, ostatnim razem pokazałam Wam bardziej takie "dzienne" rzęsy, te są zupełnie inne!



Opinia: Rzęski przychodzą do nas zabezpieczona folią bąbelkową, w plastikowym, zamykanym na "klik" opakowaniu, gdzie znajduje sie jedna para wystarzałowych sztucznych rzęs. 

Ich cena to USD $10.08, jest to model ES-Zebra-White. Jak chcielibyście jakiś inny kolorek to jest jeszcze możliwość wyboru opcji z zeberką pomarańczową lub różową. 
Bardzo byłam ciekawa jaki bedzie efekt po nałożeniu. Na pewno nie jest są to rzęsy które moglibyśmy nosić na co dzień (chociaż jak to lubi :)) ale tak na jakieś imprezy czy nawet sylwester dla ciekawego wyglądu jak najbardziej. Ja raczej nigdzie indziej bym z nimi nie wyszła. Rzęsy są dosyć miękkie, elastyczne, łatwo można je dopasować do kształtu oczu, czuć jednak obciążenie po kilku minutach ich noszenia.

Rzęsy te łatwiej się zakłada przynajmniej mi niż te zwykłe, choć zapewne poświęciłam na założenie ich znacznie więcej czasu aby były równe. W ich przypadku nie przycinałam ich bo było mi szkoda psuć takiego oszałamiającego efektu. Klej, który jest już na nich niestety się kompletnie sie nie sprawdza i trzeba zakupić jakiś swój.




Kupon dla Was 10% off do 31 stycznia 2014 :)
Na hasło: beauty90


I jak tym razem sie Wam podoba efekt?
Thank you, the-price-of-beauty90
Check out the-price-of-beauty90 blog
http://the-price-of-beauty90.blogspot.hk/2013/12/zebrowy-look-p.html

沒有留言:

張貼留言