2014年1月16日 星期四

Kolejny Ptasi Makijaż i recenzja Baby Queen lashes by martuszkowemakijaze

Kolejny Ptasi Makijaż i recenzja Baby Queen lashes

Hej!

Dziś mam dla Was makijaż z cyklu ptasiego, który może być też makijażem świątecznym...


Na moje makijaże możecie głosować na stronie http://www.annabelle.com.pl/p/blog-page_30.html?m=1

Ten post jest także recenzją rzęs, które otrzymałam dzięki uprzejmości Kkcenterhk 




Baby Queen 5 Series (5 Pairs) Stylish Upper False Eyelashes-515



 Zdjęcia efektów widzicie powyżej - tak nie mogłam się powstrzymać, że od razu je wypróbowałam:D

A teraz o mojej przygodzie z tym modelem rzęs:

PLUSY: 
- Jak widać rzęsy znajdują się w kartoniku. Jest on dość sztywny,
- W opakowaniu znajduje się 5 par,
- Rzęsy są ręcznie robione - wyglądają baaardzo naturalnie,
- Są wyjątkowo elastyczne i delikatne (w ogóle nie czuć ich na oku - nic a nic!),
- Cena nie jest wygórowana (obecnie 8,24$) chociaż może odstraszać fakt, iż cena jest w dolarach:P
- Są wielokrotnego użytku.

MINUSY:
- W zestawie nie ma kleju,
- Dostępne tylko online.

JESTEM NIMI ZACHWYCONA!!!  o takich rzęsach właśnie marzyłam i szukałam ich dłuuugo... 


Jeśli macie ochotę na zakupy w tym sklepie, koniecznie skorzystajcie z rabatu jaki dla Was mam:


rabat 10% na hasło: martuszkowemakijaze



Wszystkich którzy przegapili poprzedni wpis z makijażem świątecznym i nowościami serdecznie zapraszam




To już wszystko na dziś :)

Buziaki,


Thank you, martuszkowemakijaze
Check out martuszkowemakijaze blog
http://martuszkowemakijaze.blogspot.hk/2013/12/kolejny-ptasi-makijaz-i-recenzja-baby.html

沒有留言:

張貼留言