2014年1月22日 星期三

Marmurek i stempelki by my-own-colors

Marmurek i stempelki

                                                                         Witam! :)

W ramach dzisiejszego postu, chciałabym Wam pokazać zdobienie, które powstało dzięki współpracy z KKCenterhk. Jak wspominałam w jednym z wcześniejszych postów, nawiązałam z tą firmą współpracę i przed świętami otrzymałam wybrane przez siebie produkty. Na pierwszy ogień do testowania poszedł troszkę inny stempelek niż te z którymi spotkałam się do tej pory. Link do tego produktu znajdziecie tutaj: http://www.kkcenterhk.com/Nail-Art-Stamping/c127/p11389/N.NAIL-Dolphin-Flower-Rose-Plum-Heart-Love-Soft-Stamping/product_info.html. A wygląda on tak:

 

                                                               
 Od tradycyjnych stempelków różni się on tym, że nie ma zdrapki. Całość operacji odbywa się na jego miękkiej stronie. Proces aplikacji przebiega następująco:

Moja opinia:
Ten stempelek jest rewelacyjny! Powiem szczerze, że nie zauważyłam u niego żadnego minusa! Aplikacja jest bardzo łatwa, wzorek nie zasycha na stempelku, odrywa się w całości i można bardzo precyzyjnie nałożyć go na paznokieć! Przyznam, że nie umiałam używać zwykłego stempelka, a z tym nie miałam żadnego problemu! Wzorek bardzo ładnie wyszedł mi na każdym paznokciu i bardzo dobrze się odbijał. Bez zawahania mogę go polecić każdemu, ponieważ jest o niebo lepszy od zwykłych stempli!

My opinion:
This rubber stamp is sensational! I must admit that I didn't see any negative in this thing! The application is very easy, pattern doesn't dry on stemp, detaches in its entirety and can be veryaccurately apply it on the nail! I admit that I couldn't use normal stamp, and with this I hadn't any problem! Pattern very nicely came to me on every nail and very well reflected. Withouthesitation I can recommend it to anyone because it is so much better than the usual stamps!

A teraz chcę Wam pokazać moje zdobienie, wykonane przy użyciu tego cudeńka :) Na spodzie mój prezent spod choinki, czyli marmurek Lemaxa ;)

 

 

 


Naprawdę, ten stempelek jest genialny, bardzo serdecznie polecam go każdemu a zwłaszcza osobom, które nie radzą sobie z tradycyjnymi stempelkami ;)


Thank you, my-own-colors
Check out my-own-colors blog
http://my-own-colors.blogspot.hk/2013/12/marmurek-i-stempelki.html

沒有留言:

張貼留言