2014年1月20日 星期一

Rzęsiska od KKcenterHK : ES-A513 by storybyferrou

Rzęsiska od KKcenterHK : ES-A513

Lubicie sztuczne rzęsy? Ja tak :) Mimo, że moje naturalne są gęste i długie, to od czasu do czasu,
przy większych wyjściach (ostatnio to były zakupy w tesco - naprawdę! :D) lubię je przykleić.
Do ich używania na pewno mobilizują mnie makijaże, które umieszczam tutaj na blogu,
gdzie urozmaicam je właśnie sztucznymi rzęsami oraz sklep HHcenterHK.com, który dba o to,
abym co rusz mogła testować nowe modele. W ostatniej paczce otrzymałam dwa różne zestawy,
dzisiaj podzielę się wrażeniami oraz zdjęciami na temat ręcznie robionych rzęs typu  Cross o numerze ES-A513.




Do tej pory rzęsy przychodziły w kartonowych grubych pudełkach, natomiast tym razem w plastikowym cienkim z przezroczystym wieczkiem. Jest to wygodne w przechowywaniu, bo zajmują mało miejsca. 


 W jednym zestawie jest pięć identycznych par. Rzęski są skrzyżowane, wydłużone w zewnętrznym 
kąciku, świetnie podkręcone. Są elastyczne, dopasowują się do kształtu oka, przymocowane na przezroczystym pasku. Łatwo się je przykleja, ale to także zasługa kleju Duo z Inglota. Efekt na oczach 
jest naturalny, nie ma teatralnego efektu.


Rzęsy użyłam w makijażu już Wam znanym, prezentowanym jakiś czas temu na blogu. Tutorial znajdziecieTUTAJ:



Przypominam, że na hasło storybyferrou w sklepie kkcenterhk.com otrzymacie 10% rabatu na wszystkie zakupione produkty.

Pozdrawiam :)


Thank you, storybyferrou
Check out storybyferrou blog
http://storybyferrou.blogspot.hk/2013/10/rzesiska-od-kkcenterhk-es-a513.html

沒有留言:

張貼留言