2014年2月4日 星期二

Karnawał z Golden Rose (dużo zdjęć) by agusai

Wprawdzie moje oczy cierpią, ale zdobienie paznokci i ta notka musiały się pojawić ;) Po pierwsze dlatego, że jestem z niego niesamowicie dumna, a po drugie dlatego, że jak poczekam jeszcze chwila to przegapię termin nadsyłania prac na konkurs. Taaa ja i konkurs! Ale w końcu Karnawał z Golden Rose to nie byle co i nie mogłam sobie odpuścić skoro pomysł pojawił się zanim jeszcze został ogłoszony  (o szczegóły możecie znaleźć TUTAJ
Wprawdzie karnawał kojarzy mi się z czernią, złotem i srebrem ja postawiłam na... fiolety. Taki swobodny Mix&Match. Może dla Was nie będzie to nic nadzwyczajnego, ale to pierwsze zdobienie, gdzie wreszcie udało mi się stemplowanie! Może płytka jest trochę dla mnie za wąska, ale i tak. Jeszcze nigdy wzór mi się tak ładnie nie odbił i top nie rozmazał mi zdobienia (Yasinisi - dziękuję za potwierdzenie, że Seche nie powinien mi rozmazać stempla!). Ale po kolei. Do zdobienia wykorzystałam: 


Na kciuku zobaczyć możecie zdobienie metodą tasiemkową. Na dwie warstwy srebrnego lakieru Golden Rose Rich Color nr 20 nakleiłamtasiemkę, którą pokryłam Lavendarling z Color Club. Na palcu wskazującym są dwie warstwy lakieru Danzing z Colour Alike i prostokątny ćwiek, o którym napiszę jeszcze kilka zdań na końcu notki. Na palcu środkowym mam dwie warstwy Jingle Jangle z Color Club. Na serdecznym znów pojawia się Danzing, a na nim piękny stempelek, który wykonałam Figą z Makiem z CA (tak! Wreszcie doszły, więc mogłam moją wizję urzeczywistnić :D). Ostatni paznokieć to 2 warstwy Lavendarling i ćwiek pochodzący z jednej z karuzel, które mam z BPS. Zobaczcie jak prezentuje się całość. 







I jak Wam się podoba ten miks? Ja bez bicia się przyznaję, że bardzo przyjemnie mi się go nosi i chętnie bym się z czymś takim na paznokciach wybrała na jakiś bal karnawałowy, czy na jakąś paradę na ulicach Rio ;) 


Jeszcze tak na koniec chciałam napisać kilka zdań o wykorzystanych ćwiekach. Dostałam je w ramach współpracy z KKCenterHk. Są to mieniące we wszystkich holo kolorach fioletowe ćwieki o wymiarach 5mm x 3mm. Powiem szczerze, że bałam się, że nie będą one przylegać do mojego paznokcia, ale nic takiego nie ma miejsca. Łatwo się je nakłada, dobrze się trzymają po położeniu tylko na mokry lakier, a to jak się błyszczą jest tylko kolejną zaletą. W opakowaniu znajduje się ok 50 sztuk tych cudaków i taki zestaw kosztuje$4.26. Dodatkowo wpisując kod AGUSAI podczas zakupów w sklepie dostaniecie 10% rabatu. Dlatego jeśli macie płytkę do której przylegają 3-milimetrowe ćwieki na pewno nie będziecie mieć z nimi problemów. No i będziecie mogły się pochwalić... mini dyskoteką na paznokciach ;)





Thank you, agusai
Check out agusai blog
http://agusai.blogspot.hk/2014/01/karnawa-z-golden-rose-duzo-zdjec.html

沒有留言:

張貼留言