2014年2月5日 星期三

Motylem jestem... ;) by yasinisi

No dobra.. Może niekoniecznie, ale tytuł sam mi się nasunął i inaczej być nie mogło..
Mam dziś dla Was recenzję ozdoby otrzymanej już jakiś czas temu od sklepu KKCenterHK

Para motylków kosztowała aż 4 dolary, więc dużo jak za dwie ozdoby, nawet jeśli można je wykorzystać wielokrotnie.. Aktualnie nie ma ich na stanie, ale podaję link dla wszystkich zainteresowanych --> KLIK

Przyznam, że zaskoczyła mnie ich wielkość.. Myślę, że na zdjęciach doskonale widać, że nie dość że są spore same w sobie to jeszcze wyraźnie wypukłe.. Wielokrotnie widywałam w internecie zdjęcia mani z tego typu ozdobami i choć wygląda to super, to nie wyobrażam sobie noszenia tego na co dzień.. Czy ktokolwiek nosi takie duże ozdoby na paznokciach, czy też używa się ich tylko do sesji i zdjęć?? Oświecicie mnie??

A wracając do samych motylków.. Wykonane są solidnie, wyglądają fajnie, ale dlaczego są tak duże??
Gdyby były mniejsze, cieńsze, z chęcią bym je nosiła, a tak.. No cóż.. Na zdjęciach się skończyło..

Czekam na wasze opinie..



baza: Golden Rose Holiday #63




ten produkt został mi wysłany do zrecenzowania




Thank you, yasinisi
Check out yasinisi blog
http://yasinisi.blogspot.hk/2013/07/motylem-jestem.html

沒有留言:

張貼留言