2014年2月27日 星期四

Sparkle nude by andrakat

Astăzi am facut 2000 de like-uri ( yeeey, mulţumesc!!! ) pe pagina de facebook şi-am zis să sărbătoresc c-o manichiură :)
De revelion vă spuneam că am fost foarte tristă deoarece am avut toate unghii super mici. M-a salvat din depresie o combinaţie de oje foarte reuşită, zic eu: Nails Inc porchester square şi Beauty Uk intergalactic. Astăzi am reprodus acea manichiură oarecum, însă cu ajutorul pensulelor de laKKcenterHK şi oja Calvin Klein electric blue, am cosmetizat-o puţin. Mi-ar fi plăcut să am talent la pictat, dar cum nu a fost să fie, am făcut nişte simple punctuleţe şi liniuţe de efect.
Image
Setul prezentat conţine 15 pensule şi sper să reuşesc să fac mai multe modele cu ajutorul lor. Chiar mi-am propus să mă uit la tuturiale pentru modele simple şi frumoase, în speranţa că-mi vor ieşi manichiuri drăguţe.
ImageImageŞi manichiura mea de astăzi:
Image
Image
ImageVă reamintesc că puteţi folosi codul ANDRAKAT pentru o reducere de 10% pentru site-ul KKcenterHK !




Thank you, andrakat
Check out andrakat blog
http://andrakat.wordpress.com/2014/02/06/sparkle-nude/

沒有留言:

張貼留言