2014年3月6日 星期四

Faux Perles | Półperły do zdobienia paznokci. by rozmyslaniayasminelli

Nie lubię nudnych paznokci i nie mam tutaj na myśli koloru. Bardzo rzadko noszę jak i wykonuję jednokolorowe pazurki. Z reguły coś się na nich dzieje. Zawsze największe zainteresowanie wzbudzają cyrkonie svarowskiego i pół perły. Jeżeli chodzi o te drugie to oczywiste jest to, że zawsze są one sztuczne. Ich jakość jest różna, raz jest lepsza, a raz gorsza.






















Te konkretne pochodzą z . Bardzo chciałam przetestować białe perełki jednak gdy wybierałam sobie produkty do współpracy tak owych nie mieli na stanie. Dlatego też zdecydowałam się na wersje srebrną. ( Tak, tak w teorii oba rodzaje mają ten sam kolor) Mniejsze w rzeczywistości białe mają oznaczenia NNAIL-DRN226, a większe srebrne NNAIL-DRN201. W słoiczkach wyglądają przecudnie, jednak czar zaczyna pryskać zaraz po zaaplikowaniu na paznokcie. Na zdjęciach pokażę Wam wersje na żelu jednak próbowałam również na lakierze i dzieje się z nimi dokładnie to samo. Aplikacja jest bardzo łatwa w obydwu przypadkach albo na klej albo na kropelkę przeźroczystego lakieru. Pierwsze zdziwienie nastąpiło w sumie od razu po ułożeniu wzorów, mniejsze perełki są tak jakby na wpół transparentne i przyjmują kolor podłoża. Byłabym wstanie to przeżyć jeżeli byłby to jedyny ich minus. Niestety tak nie jest. Bardzo zależało mi na utrzymaniu wypukłej, nieregularnej faktury zdobień dlatego też nie pokryłam ich po wierzchu żadnym utwardzaczem. Niestety ani jedne ani drugie perełki nie wytrzymały próby czasu po 2-3 dniach zaczęła się z nich ścierać połyskliwa powłoka, a same "perełki" stały się po prostu plastikowymi matowymi kropkami. Niestety na zdjęciach nie do końca widać to o czym mówię.










































Thank you, rozmyslaniayasminelli
Check out rozmyslaniayasminelli blog
http://www.rozmyslaniayasminelli.pl/2014/02/faux-perles-popery-do-zdobienia-paznokci.html

沒有留言:

張貼留言