2014年3月6日 星期四

Spóźnione serduszko.. by marlenails

Puk, puk !!! Witam, jest tu ktoś jeszcze i o mnie pamięta?

Bardzo się cieszę, że mogę już dla Was napisać nowy post. Niestety sesja zabrała mi cały miesiąc blogowania :( ale już na szczęście wszystko zaliczone w 1 terminach i wracam na pokład :D !

Teraz spodziewajcie się wielu postów, muszę nadrobić publikację zaległych prac i zabrać się za nowe wytwory. Mam nadzieję, że to co będę pokazywać przypadnie Wam do gustu :)

Dzisiaj na "pierwszy ogień" idzie serce a'la maska :D wiem, że już po walentynkach ale przecież na wyrażanie miłości i serca (od serca) nigdy nie jest za późno. A moje serduszko tak na prawdę stworzyłam w styczniu z myślą o karnawale. Ot taki mój pomysł na wykorzystanie płytki, którą otrzymałam w ramach współpracy z http://www.kkcenterhk.com/, którą możecie nabyć tutaj (klik) w cenie 4,55$ a wraz z kodem: marlenailsmożecie uzyskać 10% zniżki na Wasze zakupy. Wysyłka jest za darmo :) Czas oczekiwania - do miesiąca, ale często docierają szybciej.

Płytka którą użyłam przyda się właśnie na takie "święta" jak walentynki oraz do "słodkich" zdobień. Ja np. nie przepadam za malowaniem ręcznie serduszek więc dla mnie jest idealna. Nie ma żadnych problemów z odbijaniem się wzorków więc jakość jak najbardziej na PLUS :) Podsumowując - jest to bardzo dobry produkt. 

Do zmalowania tego mani użyłam lakieru Essie (miniaturkę) z kostki jaką wygrałam u http://pannamarchewa.blogspot.com/. Przepiękny kolorek idealnie zgrywa się (moim zdaniem) ze złotkiem. Pewno poznajecie, że jest to piasek Lovely Snow Dust :) ! Ok, koniec tego gadania, patrzcie:








Pozdrawiam serdecznie,
Marlena


Thank you, marlenails
Check out marlenails blog
http://marlenails.blogspot.hk/2014/02/spoznione-serduszko.html

沒有留言:

張貼留言