2014年3月4日 星期二

Szuper körmök percek alatt by alanora

Sziasztok!

Az elmúlt években igencsak népszerűek lettek a szuperhősök, azok is beültek 1-1 képregény adaptációs mozira, akik előtte azt se tudták eszik-e vagy isszák a Marvelt, vagy épp a DC-t. Mivel a barátom igazi gyűjtő, ezért az utóbbi időben én már nem csak a filmes, hanem a rajzolt világ részese is lettem.

A KkCenterHk oldalán bogarászva találtam rá erre a szó szerint szuper vizes matrica szettre, így innen származott az ötlet, hogy meglepjem őt egy kis neki szánt manikűrrel. Rövid töprengés után úgy döntöttem, hogy Supergirl leszek és a kékre pingált körmeimre felraktam a matricákat.

Water decals-t, avagy vizes matricákat használni amúgy egyszerűbb, mint hinné az ember lánya, de azért csináltam egy gyors kis útmutatót hozzá, hiszen sosem árt, ha van egy kis segítség. Azt hiszem nem ez volt az utolsó alkalom, hogy efféleképp díszítettem a körmeimet. A hatás garantált! :)




1. lépés: Vágjuk ki a kívánt matricát


2. lépés: Helyezzük egy vízzel teli tálkába a kivágott matricákat


3. lépés: Óvatosan csúsztassuk le a fehér felületről a matricát és applikáljuk a körmünkre


4. lépés: Voila, kész is vagyunk, nincs más teendőnk mint lenyűgözni a környezetünket! :)



Van kedvenc szuperhősötök? :)

Thank you, alanora
Check out alanora blog
http://alanora.blogspot.hu/2014/02/szuper-kormok-percek-alatt.html

沒有留言:

張貼留言