2014年3月7日 星期五

Zielone ćwieki od KKCenterHK by yasinisi

Ostatnio szaleję jeśli chodzi o cekiny, ćwieki i inne tego typu ozdoby.. Noszę je chętnie i często.
Dziś kolejny mani z ich użyciem.. Tym razem w roli głównej ćwieki od sklepu KKCenterHK w jasno zielonkawym, oliwkowym kolorze.

Znaleźć je możecie TUTAJ.  Cena to $4,5.

Ćwieki przychodzą do nas w słoiczku, który zawiera ok 100 takich ozdób.
Plusem zdecydowanie jest niewielki rozmiar, zarówno jeśli chodzi o średnicę - 2 mm, jak i "wysokość", bo ćwieki są bardzo płaskie, dzięki czemu nie odstają od płytki..

Przyklejone na kroplę bezbarwnego lakieru i utrwalone od góry warstwą top coatu trzymały się idealnie. Nie straszne im były nawet prace domowe, za do ogromny plus.. Mało tego, diabły nie chciały zejść nawet podczas zmywania mani ;) Cały lakier wokół się zmył, a one nadal siedziały twardo na swoim miejscu. Musiałam je delikatnie paznokciem podważyć..

A teraz czas na mani..
Już wybierając te ćwieki wiedziałam z czym je połączę.. :)
Jak zaplanowałam, tak zrobiłam..

Malowanie zaczęłam od 2 cienkich warstw China Glaze Agro.
Glitter to mix 3 lakierów: Orly It's not Rocket Science, China Glaze It's Alive i China Glaze I'm Not a Lion.
 Na palcu środkowym i serdecznym widzicie żółte paseczki wymalowane lakierem China Glaze Happy Go Lucky(wybaczcie drobny brak precyzji, ale malowałam je ręcznie, bez bawienia się tasemkami). 
No a na nich wspomniane już ćwieki..
Całość utrwalona top coatem..

Jak Wam się podoba?









Thank you, yasinisi
Check out yasinisi blog
http://yasinisi.blogspot.hk/2014/02/zielone-cwieki-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言