2014年4月8日 星期二

Stempelkowo z KKCenterHK by yasinisi

Do mojej kolekcji dołączyła niedawno kolejna płytka, tym razem od KKCenterHK.

Wybierając płytkę którą chciałabym przetestować, szukałam przede wszystkim wzorów, które nadałyby się do kolorowania, tudzież "advanced stamping" czyli naklejek domowej roboty..

No i tym sposobem trafiła do mnie płytka o numerku F08.
Płytka zawiera 9 wzorów. Dominują motywy kwiatowe ale jest i biżuteria, piórka i kokardka..
Płytka nie jest jednak tania, bo kosztuje $4,55.
Kupić ją możecie TUTAJ

Standardowo płyteczkę chroni niebieska folia. Nie ma jednak żadnej papierowej podkładki z tyłu. Tylko sam metal.. Tym niemniej żadnych ostrych krawędzi, którymi można by się przyciąć, nie zanotowałam ;)



Jakościowo jest nieźle, ale do Bundle Monster, Cheeky czy Pueen porównać jej nie można..
Odbiłam wszystkie wzory na kartce żebyście mogli sobie zobaczyć jak się prezentują i na ile dobrze się odbijają..



Moi faworyci to zdecydowanie róże i kwiatki z górnego rzędu. Ta "biżuteria" to chyba wzór podobny do konadowskich (tak mi się coś przynajmniej kojarzy) i ona też myślę, że fajnie będzie się prezentowała na pazurkach.. Kokardeczka jest idealna do pokolorowania.. Najmniej podobają mi się chyba kwiatki z dolnego rzędu, nie wiem czy zrobię z nich kiedyś użytek.. Zobaczymy..

No a teraz czas na płytki w akcji.. Mi osobiście ten mani podoba się bardzo, choć na zdjęciach kolory są ciut mniej intensywne niż w realu i nie widać błysku holo..

Baza to gradient lakierami holograficznymi: China Glaze L8R G8R, China Glaze TMI i AllePaznokcie 000H. Na górze jeszcze dodatkowo warstwa China Glaze Fairy Dust, jako że miałam ochotę na jeszcze większy błysk aniżeli uzyskany samym holo (szkoda tylko, że nie mam słonka by idealnie to pokazać)..
Do tego dwa najciekawsze moim zdaniem stemple z tej płytki odbite czernią Konad i pokolorowane rapitografami od TMART.
Całość utrwalona topem Sally Hansen..

I jak Wam się podoba? :)







Na koniec jeszcze dla ewentualnych ciekawskich gradient solo..

ten produkt został mi wysłany do zrecenzowania




Thank you, yasinisi
Check out yasinisi blog
http://yasinisi.blogspot.hk/2014/03/stempelkowo-z-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言