2014年4月25日 星期五

Wiosenna recenzja rzęs by martuszkowemakijaze

Moi Kochani!

Dziś mam dla Was recenzję nowych rzęs od KkCenterHk :D Otrzymałam je w ramach spotkania lubuskich blogerek ;) Jak je zobaczyłam byłam pewna, że będę z nich zadowolona - i się nie pomyliłam!



Rzęsy wyglądają tak: 


A teraz moja opinia:

Model: ES-10-Pairs-Clear-Band-Dense-Fake-Lashes A111 

PLUSY: 
- Jak widać rzęsy znajdują się w kartoniku. Jest on dość sztywny,
- W opakowaniu znajduje się aż 10 par,
- Rzęsy są ręcznie robione - wyglądają bardzo naturalnie (nie dają sztucznego efektu),
- Są wyjątkowo elastyczne i delikatne (w ogóle nie czuć ich na oku),
- Cena nie jest wygórowana, chociaż może odstraszać fakt, iż cena jest w dolarach:P
- Są wielokrotnego użytku.

MINUSY:
- W zestawie nie ma kleju,
- Dostępne tylko online. 

Buziaki,


Thank you, martuszkowemakijaze
Check out martuszkowemakijaze blog
http://martuszkowemakijaze.blogspot.hk/2014/03/wiosenna-recenzja-rzes.html

沒有留言:

張貼留言