2014年5月28日 星期三

Czarno-biale naklejki wodne. Black and white water decals. by polish-my-nail

Po tych wszystkich kolorach czas na odrobinę czerni, którą na paznokciach uwielbiam. 

After seeing all those colors lately time for some black, which I love on my nails.



Te naklejki spodobały mi się od razu gdy jest zobaczyłam w sklepie KKCenterHk. Do wyboru jest kilka rodzajów kwiatów na czarnym tle. Zdecydowałam się jednak na te przypominające kształtem maki.
Od na wstępie Wam napisze, że jeśli nie macie wprawy w nakładaniu całopaznokciowych naklejek wodnych, to te mogą przysporzyć Wam nieco trudności.



I liked those decals as soon as I saw then on KKCenterHk shop. There is a few types of white flowers on black backroud to choose from. I chose those, cause the shape reminds me poppies.
Right at the beggining I will tell You that if You dont have experience in applying those full nail water decals, those might be a bit difficult to work with.



Naklejki przychodzą w jednym kawałku o wymiarach 5,7 cm x 4,7 cm (sam nadruk), bez wyraźnych linii oddzielonych poszczególne paznokcie. Trzeba je sobie najpierw porozcinać i dopasować do paznokci na które chcemy je nakleić. Wycięłam tylko 6 - po 3 na każdą dłoń. Niestety nie wystarczyłoby mi na wszystkie 10 paznokci ponieważ moje płytki są dosyć szerokie :( Pozostał mi mały kawałeczek, na który i tak mam już pomysł :)

The decals come in one piece 5,7 cm x 4,7 cm (just the printed part) without any lines separating each nail skin. You just have to cut the out first tirring Your own nails. I cut out only 6 - for 3 nails on each hand. Unfortunately they wouldn't last for all 10 nails as they are quite wide :( I have a little piece left that I already know how to use :)





Pod naklejki należy nałożyć biały lakier. Można je nakleić również na "gołego" paznokcia, ale kwiatki nie będą tak wyraźne. Na ciemnym lakierze będą one niewidoczne. Pomalowałam zatem 3 paznokcie białym lakierem Cliché Branco a dwa czarnym lakierem Cliché Gótico. Gdy biały lakier już wysechł wrzucałam po kolei naklejki do wody na 15 sekund, ściągałam z papierowego kartonika i naklejałam na paznokcie. Następnie delikatnie osuszyłam wacikiem i docisnęłam patyczkiem kosmetycznym :) Gdy woda wyschła wystającą resztę naklejki odpiłowałam pilniczkiem i pokryłam paznokcie top coatem.
Na jeden czarny paznokieć nałożyłam 2 ciapate ćwieki :)



Under those decals You have to apply white polish. You can try with "naked" nails, but those white flowers wont be as vivid. On dark polish they will basically disappear. And so I applied on 3 of my fingers white polish Cliché Branco and on two Cliché Gotico. When the white polishe dried completly one by one I was soaking the decals in water for 15 seconds sliding them from the paper and applying then on the nails. Then gently dry then with cotton pad and pressing with cotton buds :) When the water dried I filed off the sticking out excess and applied top coat.
On one of the black nails I applied two spotty studs :)



Te naklejki nie maja tej wierzchniej folijki ochronnej. Ileż ja się jej naszukałam :p Są tez nieco sztywniejsze od od kolorowych kwiatowych, które pokazywałam TU. Dlatego też ciężej jest je wyrównać tak, aby nie było zmarszczek. Na zdjęciach w powiększeniu 
jest ich kilka widocznych. Nie rzucają się jednak w oczy.
Sam efekt na paznokciach bardzo mi się podoba! Jednak jest  nimi trochę więcej zabawy niż z takimi już wyciętymi i dopasowanymi skorkami.

Those decals don't have that top layer of foil.... man I was looking for it like crazy :p
They are also a bit thicker than the colorful flowers I was showing You HERE. That's why it is a bit more difficult yo apply them to avoid any wrinkles. On the photos in a big zoom You can see some of them, but they are basically invisible. 
I like the total effect on nails! But they do require more work than those already cut out and ready to use nail skins.



Naklejki dostępne są w sklepie KKCenterHk po TYM linkiem.

You can purchase those in KKCenterHk online show under THIS link.
Pamiętajcie tez o 10% kodzie zniżkowym: polish-my-nail 
Remember about the 10% discount code: polish-my-nail

Thank you, polish-my-nail
Check out polish-my-nail blog
http://polish-my-nail.blogspot.pt/2014/04/czarno-biale-naklejki-wodne-black-and.html

沒有留言:

張貼留言