2014年5月12日 星期一

KKcenterHK - Holo Foil by b-for-beautiful-nails

Witajcie!

Wróciłam do domu cała i zdrowa, niestety totalnie wykończona i zmęczona. Cały wczorajszy dzień dochodziłam do siebie po 12 godzinnej jeździe samochodem...

Dzisiaj już czuję się bardziej na siłach dlatego jest i notka :) Przyznam szczerze, że nie lubię pisać negatywnych recenzji, ale i takie się zdarzają - chcę być rzetelna dlatego nie będę nikomu mydlić oczu :) 
Chciałam Wam pokazać holograficzną folię ze sklepu KKcenterHK

Na początku - zarówno na zdjęciu na stronie oraz na żywo po przyjściu paczki - byłam zachwycona folią! Spójrzcie tylko jak ona się niesamowicie błyszczy i mieni! Gdyby nie obawa o własny wzrok to wytapetowałabym sobie nią ściany w pokoju ^.^
Folia przychodzi do nas w wysokim, zakręcanym słoiczku. Jest szeroka na 4cm - to całkiem sporo :) Jeśli chodzi o długość to starczy spokojnie na około 5 zdobień obu dłoni jak nie więcej.

Do każdej folii dodawany jest specjalny klej. Niektórzy aplikują folię na mokry lakier, ja jednak zdecydowanie preferują klej, dlatego cieszę się, że był w zestawie.
Za komplet - folia + klej - zapłacimy 6,92$.

Jak z samym użytkowaniem? Wszystko pięknie, klej działa bez zarzutów, folia ładnie się odbija na paznokciu. Moje są dosyć wypukłe i często folia w pewnych miejscach się zwija robią przerwy w kryciu, ale można to bez trudu uzupełnić. Folia odrobinę trafi na efekcie po nałożeniu w stosunku do tego co widzicie na obrazku poniżej. Sami zobaczcie :)

Folia prześlicznie się błyszczy, a i nawet holograficzne kółeczka są widoczne. Gdzie nie gdzie widać odgniecenia samej folii. 
Niestety tutaj kończy się zachwyt. Kiedy folię zostawimy bez topcoatu to momentalnie klej pod folią zbiera wszystkie ciciki z otoczenia począwszy od tych ze swetra kończąc na tych pałętających się wszędzie dookoła. 

Przy pierwszym podejściu do folii (były dwa) zostawiłam ją bez topu - po jakiejś godzinie musiałam się jej pozbyć, bo dostawałam białej gorączki. Tak więc musimy pokryć folię topem. I co? I czar holo błyskotki pryska w ciągu kilku sekund. Przy drugim podejściu postanowiłam pokryć folię różnymi topami, aby zobaczyć jak się ona zachowa.

Ocenę pozostawię każdemu z Was. Jak dla mnie efekt totalnie został przyćmiony, i zmieniony. Każdy jeden top ściągnął folię do tego stopnia, że z idealnego połysku zostało naprawdę niewiele, a z holograficzności nie zostało totalnie nic...

Do pokrycia folii użyłam czterech różnych topów:
- Diadem - szybkoschnący lakier powierzchniowy
- CND - Vinylux topcoat
- Hean - Diamond topcoat
- ORLY - Polished


Jeśli miałabym oceniać samą folię - powtórzę - wytapetowałabym sobie nią pokój... Jednak jeśli chodzi o to jak zachowuje się na paznokciu to dla mnie to jest istna masakra. Folia super, wszystko pięknie, ale jej funkcjonalność totalnie mnie do niej zniechęciła. Mam w swoich zbiorach inne folie i wiele z nich dobrze reaguje na topy dlatego strasznie się zawiodłam, że akurat ta zrobiła takiego psikusa :( A niestety solo (beztopu) nie da rady jej nosić. A szkoda, tak pięknie się błyszczy!

A Wy co o niej myślicie? Znacie może jakieś topy, które nie ściągają folii? Uważacie, że to wina samej folii czy konkretnego topu? Chętnie poczytam o tym jakie Wy macie doświadczenia z folią :)


Jeśli planowalibyście zakupy w sklepie KKcenterHK to zachęcam Was do skorzystania ze specjalnego kodu! Dzięki niemu otrzymacie 10% zniżki na wszystkie produkty! Wystarczy przy zamówieniu wpisać:BforBeautifulNails i voila - jest rabacik! :)

Buziaki! :*



Thank you, b-for-beautiful-nails
Check out b-for-beautiful-nails blog
http://b-for-beautiful-nails.blogspot.hk/2014/04/kkcenterhk-holo-foil.html

沒有留言:

張貼留言