2014年5月19日 星期一

Stempelki do paznokci od KKCenterhk.com na matowym lakierze by urodomania


Witajcie! Już od dłuższego czasu współpracuję z KKCenterhk.com, tym razem zdecydowałam się na coś w co zawsze wątpiłam czyli stempelki. Wątpiłam z tego względu, że nie sądziłam, że są one w stanie rzeczywiście dobrze odbić się na paznokciach dlatego zawsze przechodziłam koło nich obojętnie. Tym razem stwierdziłam, że raz się żyje i trzeba spróbować, zwłaszcza, że podczas ostatniej sesji żałowałam, że takowych nie mam co by znacznie ułatwiło życie i zaoszczędziło mi czasu podczas pracowitych dni :)



Moja płytka ma numer A9, na której jak widzicie jest 5 różnych wzorów, głównie przeznaczonych na końcówki paznokci. Płytka nie odbija jakoś rewelacyjnie, co widać z resztą na zdjęciach. Do tego nie używa się jej tak jak większość płytek dostępnych na rynku. A mianowicie jej użycie jest dużo prostsze; maluje się wybrany wzór na szarej stronie lakierem, a następnie energicznym ruchem przeciera po np. kartce. W założeniu to przetarcie ma powodować, że pomalowany zostanie jedynie wzór, który odbijamy na paznokciu reszta lakieru natomiast zostanie starta przez kartkę. Pomysł fajny jednak przez to pocieranie sporo lakieru ze wzoru także odchodzi.

Joanna Ł


Thank you, urodomania
Check out urodomania blog
http://urodomania.blogspot.hk/2014/03/stempelki-do-paznokci-od-kkcenterhkcom.html

沒有留言:

張貼留言