2014年8月7日 星期四

Gene kkcenterhk by simadenisa

Nu mai este un secret faptul ca de ceva timp colaborez cu kk center hk. Astazi va voi vorbi despre un set de cinci perechi de gene false. Mi-au placut foarte mult cand le-am vazut pe site, mi-au placut si cand le-am primit dat nu mi-au mai placut cand le-am folosit. De ce? Sa vedem!


Gene ca toate genele, nimic special. Acestea au un aspect foarte natural, putand fi purtate chiar si de o persoana timida, care iese rar sau nu iese niciodata din zona de comfort. Le poti purta doar ca sa intensifici putin linia ochiului si nimic mai mult pentru ca nu sunt foarte lungi.


Ce mi-a placut foarte mult la ele, pe langa aspectul natural, a fost faptul ca au banda transparenta. Din punctul meu de vedere, toate perechile de gene false ar trebui sa aibe banda transparenta. Cele cu banda neagra nu dau bine daca le port fara tus si poate nu vreau sa imi fac de fiecare data liniuta de tus.


Un alt aspect foarte interesant este ambalajul. Este foarte bine ca au acea forma astfel incat geana sa stea curbata tot timpul. Si aici am descoperit primul minus. Una dintre gene s-a dezlipit de pe forma aceea si a ajuns la mine tinandu-se doar intr-o parte. Acea geana foarte greu s-a prins de pleoapele mele si nici nu a stat acolo. Nu stiu daca este o problema legata de gene sau de lipiciul meu (nici asta nu e exclus!) dar e suparator sa faci un machiaj minunat si sa te impiedici de o geana (sau un lipici).  


Daca vrei sa le achizitionezi iti pun aici linkul spre ele. Prin comparatie cu seturile de cate 10 perechi de gene de pe ebay (la $3-$4) acestea sunt putin mai scumpe insa nu exagerat. Pretul unui astfel de set de cinci perechi ajunge la $10.62.




Mult noroc, D.


Thank you, simadenisa
Check out simadenisa blog
http://simadenisa.blogspot.ro/2014/04/gene-kk-center-hk.html

沒有留言:

張貼留言