2014年10月13日 星期一

Manikűrvadász by wish-for-beauty

A Manikűrvadász mostani fordulójánál nagy fába kellett vágnom a fejszém, ugyanis a Manikűrvadász megalkotójától, Isabellától kellett választanom, ami már önmagában nem volt könnyű feladat. Több órás agyalás után valahogy ki tudtam választani egy watercolor technikával készült manikűrt, amit viszont én szivacs felhasználásával alkottam újra - a neon árnyalatok gyengébb fedése miatt viszont ezek a lakkok tökéletesnek bizonyultak ahhoz, hogy hasonló hatást érjek el.


Watercolor - az eredeti manikűr by IsaBella

A kivitelezés természetesen megint picit más lett, de Isabella után én is két ujjamra festettem a színesebb kavalkádot, szegeccsel díszítve, a kis- és gyűrűsujjra pedig egy igen sötét lila került, hozzá hasonló csillámos fedőlakkal. Nekem kimondottan tetszik ez a kontraszt, habár a szivacsos technikával készült festéshez is használtam a lila lakkból, hogy meglegyen az összhang.


♡♡♡♡
Only You - 810 Metal Dust
Lovely Blink Blink Nr 1
Lovely Classic Nr. 25
 Aden (89) Bird of Paradise
Moyra 64
Csillagos díszítőszegecs
Rimmel 5in1 alap- és fedőlakk

Használjátok a wishforbeauty kódot a KKCenterHk honlapján, és 10% kedvezményt kaptok a rendelt termék árából!

Thank you, wish-for-beauty
Check out wish-for-beauty blog
http://wish-for-beauty.blogspot.hu/2014/09/manikurvadasz.html

沒有留言:

張貼留言