2011年2月1日 星期二

Review: Eyelashes van KKCenterhk By CherryFizzNL

Enige tijd geleden ontving ik een email van KKCenterhk met de vraag of ik wat producten wilde testen, ondanks dat de email wat warrig overkwam gaf ik hen toch het voordeel van de twijfel en stuurde een email terug. Na een tijdje ontving ik 2 doosjes met nepwimpers en een oogschaduw palette om te testen, super tof!

De wimpers kwamen helaas zonder lijm en aangezien ik geen lijm meer in huis heb kon ik ze niet gebruiken, maar dat is natuurlijk geen reden om dit product niet te reviewen toch.

Dat de wimpers niet opgeplakt konden worden betekende natuurlijk niet dat ik niet kon kijken hoe ze zouden staan, dus heb ik ze gewoon over mijn eigen wimpers gelegd om te kijken hoe het er uit zou zien. Ik heb wel vaker nepwimpers gebruikt, maar door het mooie zigzag patroon van het eerste paar lijken mijn wimpers nog voller dan met ‘normale’ nepwimpers…echt heel mooi en very glamorous.

De andere wimpers zijn iets korter en het patroon is wat rommelig, maar ook dit heeft wel weer wat. Ik denk dat ik deze eerder zou dragen voor dagelijks gebruik dan die met het zigzag patroon.

Draag jij weleens nepwimpers? Ga jij dan voor natural of ben jij meer van de glamorous eyelashes?
Ik raad je trouwens zeker aan om eens te kijken op KKCenterhk, want ze hebben echt nog veel meer ongelooflijk mooie nepwimpers en daarnaast verkopen zij ook een hele hoop andere leuke producten. Binnenkort een review over het oogschaduw palette ;)

Thank you, CherryFizzNL
This is CherryFizzNL's blog

http://cherryfizz.nl/review-eyelashes-van-kkcenterhk/

沒有留言:

張貼留言