2011年12月29日 星期四

Świątecznie z KKCenterHk - naklejki wodne. Recenzja. by lidzia007



Takie pazurki miałam na Wigilii oraz teraz takimi do Was klikam ;). 
Było duużo świątecznego zamieszania = brak czasu na malowanie, 
więc wybrałam szybki i przyjemny sposób zdobienia paznokci. Sądzę, że ten wzór lepiej prezentowałby się na białej bazie, ale niestety mój Sensique już nie daję rady ;). 


Naklejki, które dostałam od
są dostępne dokładnie tu - klik klik.
a ich wzór nazywa się N.NAIL Xmas Christmas Water Decals Nail Art- WDBLE907


  Arkusz liczy 20 kalkomanii (zdjęcie powyżej), które są tak samo świetne jak recenzowane już przeze mnie naklejki wodne z pająkami klik klik. Po namoczeniu bardzo łatwo odklejają się z arkusza, a po przyłożeniu do pazurka szybko się przyklejają nie robiąc "dziwnych zagięć" jak w przypadkucałopaznokciowych kalkomanii klik



Tak jak już wcześniej pisałam, bardziej pasowałaby mi tu biała baza, ale niestety mój lakier już zgęstniał, a innego nie zdążyłam nabyć. Więc bazą w tym manicure jest srebrny, holograficzny lakier Eveline 604 klik

Nie mniej jednak uważam, że pazurki wyglądają ciekawie i oczywiście jak najbardziej świątecznie ! :)

Cena: 2.64 $
Dostępność: klik

Zastanawia mnie tylko jedno, po co arkusz z naklejkami przyklejają do woreczka strunowego ? :P Przeszkadza to tylko w wyciąganiu naklejek. 



Zaparaszam do pozostałych moich recenzji naklejek od KKCenterHk:
- całopaznokciowe kwiatki klik
- pająki klik

Zapraszam różwnież na FunPage KKCenterHK - klik
Otrzymanie darmowego produktu do testowania w żaden sposób nie wpływa na rzetelność moich recenzji. 



Thank you, lidzia007
Check out lidzia007 blog

沒有留言:

張貼留言