2012年3月12日 星期一

Ebalay czyli lakier od KKCenterHk by lidzia007



Jakiś czas temu dostałam kolejny produkt z Hong Kongu :).
Dziś recenzja lakieru od KKCenterHk.
Lakier dotarł do mnie w takiej samej kopercie jak naklejki, 
ale był dobrze owinięty w folię bąbelkową. 
W sumie jestem pełna podziwu, że nikogo łapki nie świerzbią i zawsze wszystko dociera do odbiorcy w całości mimo tego, że kopertę można otworzyć bez jej uszkodzenia :).
Wybierając lakier myślałam, że będzie to coś w stylu holo (tak, nie przeczytałam opisu produktu :P sugerując się samym zdjęciem). 
Okazało się, że jest to drobniuteńko zmielony brokat zatopiony w przeźroczystej lekko fioletowej bazie opalizujący na niebiesko-fieletowo-różowo tzw. mgiełka.
Lakier Ebalay Medium Purple Iridescent Shinny Styling Nail jest dostępny w sklepie KKCenterHK o tu


Pojemność: 15 ml
Cena: 6.80 $

Nie wiem po ilu warstwach lakier w pełni pokryłby płytkę paznokcia i czy w ogóle by to zrobił, ale jako mgiełka ładnie zmienia wygląd zwykłego lakieru. 
Buteleczka przypomina mi lakiery O.P.I bądź China Glaze. 
Wielka 15 ml buteleczka ze srebrną plastikową "rączką" . Wg mnie wygląda bardzo elegancko.
Konsystencja lakieru jest dość gęsta, ale dobrze się rozprowadza na płytce. 
Pędzelek wygodny, dość długi i miękki. 
Wysycha w normie, a przy zmywaniu trzeba troszkę dłużej potrzeć - norma przy tego typu lakierach.

A tutaj mgiełka w roli upiększacza.
Lakierem bazowym jest Jumpy - 161 klik.
Pozostawiony paznokieć serdeczny bez mgiełki jest zabiegiem celowym, abyście mogły dostrzec różnicę.


Na żywo w sztucznym świetle fantastycznie się mieni. 
Zapewne pięknie będzie błyszczał w promykach słońca.
Podoba Wam się ?
Wg mnie lakier jest ciekawy i nic nie mogę mu zarzucić, ale za te pieniądze w Polsce można znaleźć coś podobnego i dodatkowo kupić jeszcze kilka innych lakierów ;).

Produkty od KKCenterHk, które miałam przyjemność wcześniej testować:
naklejki wodne całopaznokciowe klik
naklejki wodne pająki klik
świąteczne naklejki wodne klik
Zapraszam różwnież na FunPage KKCenterHK - klik
Otrzymanie darmowego produktu do testowania w żaden sposób nie wpływa na rzetelność moich recenzji. 

!!!

KKCenterHk specjalnie dla Was - moich czytelników i obserwatorów udostępnił kupon rabatowy na zakupy w ich sklepie:

Kod:  BLGB563LI10
Rabat: 10 %
Data ważności kodu: 31 stycznia 2013

***

Proszę o wyrażenie swoich opinii w sondzie w prawym, górnym rogu strony.
Jestem ciekawa skąd dowiedziałyście się o moim blogu ;)

oraz proszę Was o wyrażenie swoich opinii w zakładce Wasze propozycje, która znajduje się na górze strony.


Pozdrawiam gorąco  ;*
trzymajcie się cieplutko... :)



Thank you, lidzia007
Check out  lidzia007 blog
http://lidzia007.blogspot.com/2012/02/ebalay-czyli-lakier-od-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言