2012年3月12日 星期一

KKCenterHK Feather lashes :-) / piórkowe rzesy :) by spookynails



Yay feather lashes! :D Of course I don't wear such things every day ;) but doing makeups was really fun for me. I will give them to my friend Agata, she's an makeup artist so she will use them in a better way :D I know that my makeups don't look perfect, but lashes are the most important on the photos ;) All of them have very good quality. Most of them are huge, but FE215 has a good size, quite wereable. I got them from KKCenterHK - there is a lot more of them there.

Yay, piórkowe rzęsy! :D Oczywiście nie nosze takich rzęs na co dzień (duuh) ;) ale robienie makijaży z nimi było całkiem śmieszne. Mam zamiar je przekazać mojej koleżance Agacie, która zajmuje się wizażem i na pewno lepiej je wykorzysta :D  Wiem wiem, makijaże takie sobie ale najważniejsze na zdjęciach są rzęsy ;) Wszystkie są świetne jakościowo. Większość z nich jest ogromna, ale FE215 są w lepszym rozmiarze, takie nawet do noszenia. Dostałam je z KKCenterHk - znajdziecie tam o wiele więcej modeli.

FE 210

Brown lashes with a green shine on the ends (this is not visible on my photos). Like a wild bird <3  I used also Wet&Wild "I dream of greenie" and Sleek Bohemian palettes.

Brązowe rzesy z lśniącymi na zielono końcami (na zdjęciach tego nie widać). Jak dziki ptak <3 Do tego makijażu użyłam cieni Wet & Wild "I dream of greenie" i Sleek Bohemian.




FE 215

They look like a pheasant feathers - I like them a lot :) They are not only pretty, but also super soft. I used Flormar eyeshadows.


Wyglądają jak pióra bażanta, bardzo mi się podobają :) Są nie tylko ładne, ale i bardzo miękkie. Nałożyłam cienie Flormar.




FE 211

Extreme green lashes, very big. I like this color a lot. I used matte black eyeshadow from Sleek palette and I forgot about using eyeshadow base (I used only black gel liner asa base) lol ;)

Extremalne zielone rzęsy, naprawdę duże. Bardzo podoba mi się kolor. Cień to matowy czarny z paletki sleek, zapomniałam użyć pod niego bazę (dałam tylko czarny liner w żelu pod spód).



FE 212

Am I in Rio de Janeiro? :> I used Sleek eyeshadows from Acid palette. Ugly makeup but so what ;)

Czy ja jestem w Rio de Janeiro? : > Użyłam cieni Sleek z paletki Acid. Brzydki makijaż ale co z tego ;)





How do you like them? Of course at http://kkcenterhk.com you can buy more lashes (extreme and natural ones) and a lot more stuff (e.g. nail decals). 

Jak wam się podobają? Oczywiście na stronie http://kkcenterhk.com możecie kupić o wiele więcej rzęs (ekstremalnych i naturalnie wyglądających) i inne bajery (np. naklejki wodne na paznokcie).


Thank you, spookynails
Check out  spookynails blog
http://www.spookynails.com/2012/02/kkcenterhk-feather-lashes-piorkowe.html

沒有留言:

張貼留言