2012年3月12日 星期一

Tetris nails by adaras





Så här blev resultatet med Tetris Game Nail Water Decals från Kkcenterhk. Det är nog mina nördigaste naglar än så länge. Men visst är de coola? ♥

Jag har alltid tyckt att Tetris är ett roligt spel. Det är ett så bra tidsfördriv! För några år sedan var jag helt beroende av Tetrisspelet Blockwars som fanns på sajten Blip. Jag brukade köra mot mina syskon och randoms varje dag. Jag vann alltid såklart, haha. Så därför känns det extra kul att kunna pryda Tetrismästarens naglar med klossar :P

Det gick förresten betydligt lättare och snabbare att sätta fast de här små vattendekalerna än det fulltäckande Burberrymönstret som jag testade tidigare. Jag lackade först naglarna i Isadoras "Gothic Black", fäste dekalerna och avslutade med ett topplack.


Thank you, adaras
Check out  adaras blog
http://adaras.se/2012/february/tetris-nails.html#

沒有留言:

張貼留言