2012年4月24日 星期二

Moja pierwsza współpraca by theagnes87

Hej kochani,
Na wstępie zapraszam was na moje rozdanie.
I chciałam wam dziś się pochwalić moją pierwszą współpracę z firmą KKCenterhk.
Dzięki uprzejmości firmy dostałam 3 rzeczy do przetestowania i zrecenzowania. Oto pierwsza z nich:

Jest to płytka ze stempelkami. Jak wiecie albo i nie, ja mam już jedne stempelki z essence, ale te po wyprobowaniu są o wiele lepsze, a przynajmniej zdrapka lepiej się spisuje i stempelek jest bardziej miękki.
Ja już od dawna jestem zakochana w stempelkach i mam już 2 wytłaczane blaszki z wzorkami a teraz zapragnełam mieć taką do frencha. Przyznam szczerze, że nieźle musiałam się natrudzic w aplikacji bo mam małą płytkę a wzorki są duże, dlatego największy problem sprawiło mi aby wzorek położyc dość równo, ale myślę że to kwestia wprawy. Oto moje pierwsze efekty:
Myślę że wyczarować mozna nimi fajny i niepowtarzalny manicure, a jest to dość proste i jak się dojdzie do wprawy to zajmie nam to tylko parę minut. Ja Jestem ZACHWYCONA STEMPELKAMI! :) bo sama takich wzorów bym nie wyczarowała.
Pozostałe 2 rzeczy zrecenzuję wkrótce :)
Tutaj możecie zobaczyć sobie resztę wzorków do metody stempelkowej tutaj.
I mam dla was zniżki:
WSZYSCY OBSERWUJĄCY MÓJ BLOG NA HASO THEAGNES87 MAJA 10% ZNIŻKI



Thank you, theagnes87
Check out  theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.com/2012/04/moja-pierwsza-wspopraca.html

沒有留言:

張貼留言