2012年4月24日 星期二

naklejki na paznokcie by theagnes87

Dziś zaprezentować chciałam Wam, drugą turę rzeczy do zrecenzowania, które dostałam od KKCenterhk.
Pierwszą rzeczą były stempelki w których jestem zakochana i o których pisałam Wam TU.
A dziś są to 2 kolejne rzeczy do paznokci.
Pierwsza z nich to tzw szablon do wzorków:
Prezentuje się on tak:

Link do tego szablonu możecie znależć tutaj.
Na początku byłam zachwycona szablonem, bo wreszcie mogłabym uzyskać fajny efekt wzorków na paznokciach, jednakze efekt jaki uzyskałam nie spełnił moich oczekiwań.
Wzornik łatwo się nakłada na paznokieć, wystarczy oderwać jedna nalepkę i przyłozyć do paznokcia:
tutaj w trakcie robienia wzorków. Widać przyklejony wzornik i pomalowane "otworki" na biało.
Następnie należało wzornik szybko odkleić. I tu był juz problem, wzornik nie odchodził w całości, lecz łamał się, przez co wzorki powychodziły nie za ciekawie, liczyłam na większą precyzję.






Sami oceńcie......

Trzecią rzeczą były za to wodne naklejki na paznokcie:
zdjęcie to jest zapożyczone ze strony KKCenterhk tutaj link.
Te naklejki ujeły moje serce ;) hehe
Nie dosć że proste w obsłudze to jeszcze jak efektowanie się prezentują:





Czyż nie pięknie to się prezentuje?
Aplikacja wzorków jest banalnie prosta, w odróżnieniu od tych powyżej.
Wycinamy pojedynczy element, moczymy przez chwilę w wodzie, zdejmujemy wzór, naklejamy na paznokieć, odcinamy odstajacy element i przypiłowujemy.Ja na koniec nałozyłam jeszcze bezbarwny lakier.
Dla mnie bomba!!!!!!

Malgoose prosiła mnie o więcej zdjęć z wesela, jako że na tym nie miałam aparatu to wkleję dla Ciebie kochana z poprzedniego wesela, siebie w całej okazałości :)
BUZIACZKI :*



Thank you, theagnes87
Check out  theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.com/2012/04/naklejki-na-paznokcie.html

沒有留言:

張貼留言