2012年4月17日 星期二

Sleek au naturel + błyszcząca mięta + tort na 18 - ostateczna decyzja podjęta. by iloveit-cathy


Hej dziewczyny Dziś mam dla Was recenzję paletki au naturel Sleek, którą otrzymałam
do testów od sklepu www.urodomania.com/ .





* dobra pigmentacja [zdj bez bazy- co dopiero z bazą!]
* możliwość stworzenia lekkiego i mocniejszego makijażu
* ciepłe i chłodniejsze kolory
* cienie z bazą są na prawdę trwałe, bez nie używam
* nie osypują się
* są wydajne
* cenna jest również przystępna
* teraz już łatwo dostępne dzięki sklepowi :
* minusów nie zauważyłam
 
Opinia :
Bardzo się ucieszyłam gdy okazało się, że mogę przetestować tą paletę, gdyż nigdy nie miałam okazji jej używać. Kolory w niej są jak najbardziej moje, idealne do dziennego jak i wieczorowego makijażu. 
Paletka jest bardzo uniwersalna, gdyś większość to brązu, które są używane przez prawie każdą z nas 
na co dzień. Cienie mają również bardzo dobrą pigmentacje i trwałość, choć polecam używanie bazy.
Nie osypują się jak i również dobrze się rozcierają. Paletka daje nam możliwość wykonania wielu makijaży.
Bardzo polecam i zachęcam do zrobienia zakupów na stornie :
 
Teraz przyszła pora aby wam pokazać cudowny lakier!
 Lakier otrzymałam do testów od sklepu : kkcenterhk.com

* Wystarczy jedna warstwa
* Lakier szybko wysycha
* Pięknie się mieni [ nie widać na zdj ]
* Jest również trwały
* Nie ma problemu ze zmywaniem
* Cena również przystępna
* Buteleczka jest ogromna 
* Lakier ma idealna konsystecję

Jestem na tak a Wy?

Od jakiegoś czasu przychodziłam do Was z coraz to nowymi pomysłami co do tortu!
W czwartek już podjęłam ostateczną decyzję i zamówiłam oto ten tort :
z zabarwionymi biszkoptami na równe odcienie różowego!

Jak Wam się podoba ?!:*
buziaki!





Thank you, iloveit-cathy
Check out  iloveit-cathy  blog
http://iloveit-cathy.blogspot.com/2012/04/sleek-au-naturel-byszczaca-mieta-tort.html

沒有留言:

張貼留言