2012年5月23日 星期三

Cherry Lady - Recenzja Rzęs Yi Feng by katalina-sugarspice


Hej, Misiaki!


     Wiśniowy makijaż, który nie tak dawno prezentowałam na łamach mojego bloga wzbudził spore zainteresowanie :). Dzisiaj chciałabym napisać Wam kilka słów na temat rzęs, których użyłam aby dodać mu nieco smaczku. Podobnie jak poprzednie, także i te zostały mi przesłane przez KKcenterHK.




     Spośród wszystkich ozdobnych sztucznych rzęs, które miałam okazję testować, te są moimi ulubionymi! Łączą w sobie siłę wyrazu klasycznych rzęs, z odrobiną ekstrawagancji w postaci kolorowych pasemek i oczywiście trzech ozdobnych piórek w zewnętrznych kącikach.




Cena: $4,22

Dostępność:
KKcenterHK

Opakowanie:  Miękki różowy kartonik z "okienkiem", bez bocznych ścianek. Przyznaję, nie jest to zbyt praktyczne rozwiązanie, zwłaszcza że plastikowa tacka lubi się wyślizgiwać ze środka.


Na odwrocie taka oto instrukcja


Trwałość:  Wysoka. Paseczek rzęs jest elastyczny i giętki, a włoski są w nim dobrze osadzone. Dla osób, które tak jak ja nie malują sztucznych rzęs tuszem ( z resztą mało które typowo ozdobne rzęsy wymagają tuszu), jedna para będzie wystarczająca na wiele aplikacji.

Aplikacja: W moim odczuciu bardzo wygodna. Również dlatego tak się z nimi polubiłam. Giętki pasek umożliwia swobodne manipulowanie rzęsami. Po przyklejeniu są one relatywnie niewyczuwalne na oczach. 




     Na podstawie moich dotychczasowych doświadczeń ze sztucznymi rzęsami, mogę z pełnym zdecydowaniem powiedzieć, że tego typu modele są jednymi z moich ulubionych. Dodają oczom wyrazu, a przez to że włoski są nieregularnej długości, wyglądają ciekawie po nałożeniu. Cieszę się tym bardziej, że mam podobne bez ozdóbek i bardzo je lubię. Te jak przypuszczam będą moją pierwszą domyślną opcją w przypadku wszelkiego rodzaju imprez, ponieważ są pomysłowe ale nieprzegadane. Takie jak lubię! To jedna z niewielu par, względem których nie mam żadnych zastrzeżeń.


     Tak wyglądają w powiększeniu:



     A tak prezentuje się całość:



Pozdrawiam serdecznie!


UPDATE!

Na prośbę Hexxany, dodaję kolejne zdjęcia makijażu.







Thank you, katalina-sugarspice
Check out  katalina-sugarspice blog
http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2012/05/cherry-lady-recenzja-rzes-yi-feng.html

沒有留言:

張貼留言