2012年5月23日 星期三

Złote Piórka - Recenzja Rzęs FE215 by katalina-sugarspice


Hej, Misiaki!



     Nie tak dawno temu pokazywałam Wam niecodzienne, spinaczo-podobne błękitne rzęsy, które otrzymałam ze sklepu KKcenterHK. Dzisiaj chcę zaprezentować Wam kolejną parę, którą dostałam z tego samego źródła. Inną, choć nie mniej szaloną.




     Jak tylko je zobaczyłam pomyślałam "kurczaki" :D Ale spójrzcie same, czy można uciec od tego skojarzenia? Niezależnie od skojarzeń moim zdaniem te żółte, ptasie piórka urozmaicone gdzieniegdzie ciemniejszymi prążkami wyglądają przeuroczo!




Pojemność i opakowanie: Rzęsy pakowane są pojedynczo w dość wytrzymałe plastikowe pudełeczko, dzięki czemu łatwo je przechowywać.

Cena: $4,01




Trwałość:  Wbrew temu co można by sądzić patrząc na delikatne piórka, są to rzęsy które przy odpowiednim użytkowaniu posłużą nam długo. Miałam okazję testować już naprawdę całe mnóstwo rodzajów rzęs dystrybuowanych przez kkcenterhk i może za wyjątkiem dwóch modeli, cała reszta pozytywnie zaskoczyła mnie swoją trwałością. W tym wypadku, o ile piórka nie zabrudzą się klejem, tuszem, lub eyelinerem będą cieszyć oko wiele, wiele razy!

Dostępność:
sklep KKcenterHK

Aplikacja: Wymaga pewnej wprawy, jednak jeśli miałyście wcześniej do czynienia z podobnymi rzęsami, dacie sobie radę bez problemu. Kluczową kwestią jest dobry klej (którego opakowanie nie zawiera) i cierpliwość.




     Zazwyczaj jak dostaję w łapki takie dzikie rzęsy od razu mam ochotę zmajstrować do nich równie dziki makijaż. Akurat tutaj posłużyłam się nimi aby ubarwić makijaż, który przygotowałam na potrzeby konkursu u Grzee. TUTAJ możecie zobaczyć makijaż bez rzęs. Natomiast z rzęsami wygląda następująco:




     Wiem, że nie są to rzęsy dla każdego i nie każdemu się spodobają, nie mniej jednak mnie spodobały się i to bardzo. Głównie z powodu komfortu noszenia, co jest dość zaskakujące wziąwszy pod uwagę ich gabaryty. A jednak mimo tego całego pierzastego szaleństwa, są bardzo miękkie, a pasek nie drapie powieki. Raz przyklejony trzyma się długie godziny.

Odważyłybyście się na takie szalone rzęsy?




Thank you, katalina-sugarspice
Check out  katalina-sugarspice blog
http://katalina-sugarspice.blogspot.com/2012/05/zote-piorka-recenzja-rzes-fe215.html

沒有留言:

張貼留言