2012年5月23日 星期三

Kit manichiura-KKCenterhk by descude


 Cu site-ul KKCenterhk colaborez de mai bine de 3 luni si continua sa ma surpinda placut prin faptul ca dupa fiecare postare a mea cu produsele oferite de ei spre testare,imi trimit mail si ma intreaba ce produs mi-as mai dori.De data aceasta mi-am ales doar o placuta,pentru ca tocmai imi comandasem un kit de la essence care mi s-a parut bunicel pana l-am primit pe cel de la KKCenterhk(au fost atat de draguti ca nu mi-au trimis doar placuta,ci kit-ul complet).
Probabil nu e cea mai potrivita postare pentru vremea de afara,spun asta pentru ca modele de placuta sunt cu omuleti de zapada,braduti si Mos Craciun,dar mi-au placut atat de mult modelele si am tanjit atat de mult la sarbatori dupa ele,ca nu mi-a mai pasat de anotimp si ca o furnicuta harnicuta,m-am aprovizionat din timp(asta ca o scuza).De fapt au fost singurele modele care mi-au placut atat de mult incat sa mi le si doresc.
Acesta este al treilea kit pe care il detin si este de departe cel mai bun si indraznesc sa il compar cu cel de la Konad,chiar daca nu l-am incercat,dar este atat de usor de utilizat si modele se iau cu atata usurinta chiar si fara oje speciale.

Doua dintre modele le-am incercat deja pe unghii,dar doar monstruletul acela mi se parut purtabil in aceasta perioada.
Omuletul de zapada a fost aplicat doar din curiozitate peste o manichiura care trebuia stears ,o aveam deja de cateva zile bune,de aceea arata intr-un mare "fel".
Sunt extrem de incantata de calitatea kit-ului si imi doresc cat mai multe placute cu cat mai multe modele.




Thank you, descude
Check out  descude blog
http://descude.blogspot.com/2012/05/kit-manichiura-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言