2012年5月23日 星期三

Trblietky by cookieswardrobe

Viem, že už som dlho nepridala žiadny príspevok a mrzí ma to, ale mám toho momentálne tak veľa, že pomaly ani nespím. No napadlo ma, že by bola obrovská škoda, keby som Vám neukázala nádherný lak, ktorý som nedávno vyskúšala. Je opäť zo stránky : http://www.kkcenterhk.com/ kde nájdete množtsvo úžasných produktov na nechty. Ja som sa tam snažila nájsť niečo čo je u nás ťažšie zohnateľné a do oka mi padol tento trblietkavý lak. Dá sa použiť ako spestrenie na nejaký farebný lak, ale mne sa páčil aj takto samotne. Jeho výdrž je neskutočná okolo dvoch týždňov,a dole ho samozrejme dáte len alobalovou metodou. Nemusíte sa báť čo sa doručenia týka. Veci sa posielajú poriadne omotané v bezpečnostnom pukavom obale a dodanie trvá do 8 dní. Naozaj odporúčam :)

When  I received this amazing nailpolish I knew that I have to make post about it. I made order from http://www.kkcenterhk.com/ where you can find numerous amazing nailpolishes and many other cosmetic products. I have picked this amazing glitter nailpolish which you can use in combination with some colorful nailpolish or just like me alone. I really love this naipolish! You can wear it for two weeks withour scratches. You also dont have to be worried about packing - they send all products carefully packed! I really love this site and this amazing nailpolish !















Thank you, cookieswardrobe
Check out  cookieswardrobe blog
http://cookieswardrobe.blogspot.com/2012/05/trblietky.html

沒有留言:

張貼留言