2012年6月27日 星期三

Pazurkowe stempelki by yasminella-yasminella

Już jakiś czas temu pokazywałam wam na mojej stronie  facebookowej zestaw do stemplowania wzorków na paznokciach, który otrzymałam w ramach współpracy z 

Bardzo długo zabierałam się do napisania tej recenzji. Najpierw nie umiałam się posługiwać tym  "wynalazkiem", a potem nie miałam czasu na zabawę.
Dzisiaj nadszedł jednak czas gdy zebrałam się w sobie, żeby opowiedzieć wam kilka słów.

Otrzymałam taki oto zestaw.
Zdrapkę i stempelek <KLIK>
Płytkę: <KLIK>


Szerze wam powiem, że na początku była to dla mnie czarna magia, nie odbijały mi się wzorki, ani na z płytki na stempelek, a ni z niego na paznokieć. Okazało się, że na płytce była cieniutka nie widoczna folie,  dopiero któraś z was mi o niej powiedziała.


Po kilku kolejnych próbach złapałam odpowiedni rytm, który pozwolił mi na całkiem ładne i sprawne odbijanie wzorów.


Zaczynamy od położenia jakiegoś bazowego lakieru i czekamy, aż wyschnie.

Wybrany motyw pokrywamy jakimkolwiek lakierem (ze zbyt rzadkich lakierów, wychodzą pół transparentne stempelki). 


Nadmiar lakieru ściągamy zdrapką dość szybkim zdecydowanym ruchem.


Pojedynczym ruchem wahadłowym przenosimy wzór na stempel.


Szybko przenosimy pojedynczym ruchem wahadłowym wzór na paznokieć.
Gdy wzorki wyschnął bardzo delikatnie pokrywamy top coatem.







Tak tak wiem moje skórki są w tragicznym stanie, ale uwierzcie mi walczę z tym. Czego efekty zobaczycie w notce.

Zrobiłam zdjęcie z niezmytym stempelkiem na palcu byście mogli zobaczyć, ja cieniutki jest wzór, a co za tym idzie ciężki, a wręcz nie możliwy do poprawienia.


A wy lubicie ozdabiać wasze paznokcie w ten sposób?

*Dziękuję stronie KKCenterhk, za udostępnienie mi tego produktu do testów. Ten fakt nie wpłyną na moją opinię.


Thank you, yasminella-yasminella

Check out yasminella-yasminella blog

http://yasminella-yasminella.blogspot.hk/2012/06/pazurkowe-stempelki.html

沒有留言:

張貼留言