2012年6月27日 星期三

Współpraca z KKCenterHK VI by halogosza


Oj przyznaje obijałam się niesamowicie ale dziś przychodzę pokazać wam nowy model rzęs ES A533 
z którego o dziwo jestem zadowolona.



Tak nie mogłam się powstrzymać zanim zrobiłam zdjęcia rzęsy miałam już na oczach.

Miałam co do nich wątpliwości bałam się że wyraźniejsze kępki będą mocno się wyróżniać i wyglądać sztucznie jednak się myliłam i chętnie po nie sięgam nie są jednorazowe.


 Chyba nastąpiła zmiana światła...


Makijaż krzywy ale co tam niech będzie dopiero teraz zauważyłam że na lewym oku starłam kredkę musicie mi wybaczyć. 
Co mnie szczególnie urzekło i uwielbiam w rzęsach ? Zewnętrzna cześć dość mocno wywinięta wygląda to po prostu zalotnie ;>
No i cóż to kolejne rzęsy na przezroczystym pasku a takie rzęsy to sama przyjemność.
Aplikacja jak i noszenie bez zarzutów przyjemna sprawa :)
Thank you, halogosza

Check out halogosza blog

http://www.halogosza.blogspot.hk/2012/06/wspopraca-z-kkcenterhk-vi.html

沒有留言:

張貼留言